شناسهٔ خبر: 40006 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

«شوخی کردم» سریال جدید مهران مدیری + عکس

مهران مدیری که چند سالی است به ساخت مجموعه هایی برای نمایش خانگی روی آورده است، اینبار با ساخت «طنز شوخی» کردم به خانه های مردم آمده است.

مهران غفوریان در شوخی کردمبه گزارش «نماینده»، مهران مدیری که اخیرا ساخت سریال برای شبکه نمایش خانوادگی را در دستور کار خود قرار داده، این بار سریال طنز «شوخی کردم» را به خانه های طنز دوستان برده است.

 

گروه نویسندگان این سریال متشکل از خشایار الوند، امیرمهدی ژوله، حمید برزگر و … می باشند.

 

از جمله بازیگران حاضر در این مجموعه نیز می توان به جواد رضویان، رضا شفیعی جم، رامین ناصر نصیر، بیژن بنفشه خواه و ... اشاره کرد. در این خصوص آن چه جالب توجه است اجتماع تیم سابق مهران مدیری در سریال های تلوزیونی اش نظیر پاورچین و نقطه چین و ... می باشد.

 

گفته می شود که این مجموعه در ۸۰ قسمت ارائه خواهد شد. به این شکل که ابتدا ۴۰ قسمت مجموعه تولید می‌شود و پس از توزیع در شبکه ویدئویی و دریافت بازخورد‌ها، ۴۰ قسمت بعدی با لحاظ این نظرات و بازتاب‌ها نگارش و تصویربرداری می‌شود.

 

خشایار الوند یکی از نویسندگان این مجموعه از مشابهت شوخی کردم با «شوخی با ماهواره» سخن گفته و اشاره کرده است:

 

سریال جدید مهران مدیریاگر بخواهم این کار را با کارهای قبلی مهران مدیری مقایسه کنم باید بگویم «شوخی کردم» بیش از همه شبیه است به آیتم های «شوخی با ماهواره». در آنجا هم نخ تسبیح ماهواره بود اما آیتم به آیتم کاراکترها تفاوت می کردند. البته در آنجا در کنار شوخی با ماهواره شوخی با برنامه های تلویزیونی خودمان را هم داشتیم. اما از کل مجموعه فقط بخش شوخی با ماهواره به دست مخاطبان رسید. در «شوخی کردم» هم همان ساختار را خواهیم داشت و سعی می کنیم داستان ها را طوری بنویسیم که به اندازه خود رگه های اجتماعی روز را داشته باشند.

 

این مجموعه از شنبه 16 شهریور عرضه و سازندگان آن امید دارند تا این مجموعه مورد استقبال عمومی قرار گیرد.

برچسب‌ها:

نظر شما