شناسهٔ خبر: 40005 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

جریمه رای دادن به قالیباف

الهه راستگو از حزب کار اخراج میشود

الهه راستگو 2 نگاه اصلاح طلبان به نمایندگان مردم در شورای شهر و مجلس شورای اسلامی صرفا مترسک هایی است که باید خواسته های بزرگان را عملی کنند و هیچ اختیاری از خود نداشته باشند.

انتخاب شهرداربه گزارش «نماینده»، روزنامه بهار امروز در خبری نوشت عملکرد الهه راستگو، عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران در روند انتخاب شهردار تهران توسط شورای مرکزی حزب اسلامی کار مورد بررسی قرار گرفته و مقرر شده امروز در جلسه ای وی به شکل رسمی از حزب اخراج شود.

 

الهه راستگو با لیست اصلاح طلبان به چهارمین دوره انتخاب شوراهای شهر تهران راه یافته است و برخلاف تصمیم اصلاح طلبان، به محمدباقر قالیباف رای داده است.

 

عصبانیت اصلاح طلبان و طرفداران خاندان هاشمی از شکست محسن هاشمی در ماراتن انتخاب شهردار قابل درک است اما واکنش های این جریان به این مسئله نشان می دهد نگاه اصلاح طلبان به نمایندگان مردم در شورای شهر و مجلس شورای اسلامی صرفا مترسک هایی است که باید خواسته های بزرگان را عملی کنند و هیچ اختیاری از خود نداشته باشند.

 

عملکرد حزب اسلامی کار در اخراج راستگو تاییدی بر نظر بالا و توهینی بزرگ به کسانی است که حاضر می شوند نامشان در لیست های انتخاباتی این جریان آورده شود.

نظرات مخاطبان 0 3

  • ۱۳۹۲-۰۶-۲۰ ۰۸:۵۲فانوس 0 1

    چه خوب ماهيت واقعي خودشون رو با همه سياست هاي دروغين اعتدال به مردم نشون دادند.انشاءاله "مردم فهيم "معني افراط واعتدال رو فهميده باشند....
                                
  • ۱۳۹۲-۰۶-۲۰ ۱۲:۱۷بسيجي 0 1

    من به چادرش افتخار مي كنم.
                                
  • ۱۳۹۲-۰۶-۲۳ ۱۷:۲۲سرباز اسلام 0 0

    کم کم داریم معنای واقعی اعتدال رو میفهمیم!!! دوستانی که به اعتدال به بهانه کنارگذاشتن تندروی ودیکتاتوری رای دادند آماده حوادث جالب بعدی درسطح ملی باشند
                                

نظر شما