شناسهٔ خبر: 39955 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

پس از جو سازی برای آغاز فتنه ۸۸

فرشاد مومنی، شریعتی را به هتک حرمت اساتید متهم کرد

مومنی شریعتی فرشاد مومنی از اساتید اقتصاد دانشگاه علامه طی یادداشتی که در روزنامه اعتماد نیز به چاپ رسیده به دور از انصاف و حقیقت، شریعتی را متهم به بی احترامی به تمام اساتید نموده است.

مومنی شریعتیبه گزارش «نماینده» مصاحبه اخیر صدرالدین شریعتی رئیس سابق دانشگاه علامه تهران همچنان در محافل مختلف خبرساز است. شریعتی بعد از آنکه به صورت تلفنی و در یک روز تعطیل خبر برکناری اش را از تیم جعفر توفیقی سرپرست فعلی وزارت علوم شنید طی مصاحبه ای با روزنامه کیهان به پرده برداری از برخی واقعیت های دانشگاه پرداخت.

 

 

 

از آنجا که یکی از جوسازی های شکل گرفته علیه وی مربوط به بازنشسته کردن برخی اساتید دانشگاه بوده است وی نیز توضیحاتی در این رابطه ارائه داد. شریعتی در توضیح علل برکناری برخی از اساتید به موارد اخلاقی، علمی و امنیتی اشاره نمود که به موجب آنها چاره ای جز برکناری یک استاد باقی نمی ماند. با وجود آنکه شریعتی تاکید کرده بود تنها بخش اندکی از اساتید شامل این ناهنجاری ها بوده اند اما دکتر فرشاد مومنی یکی از اساتید اقتصاد این دانشگاه در یادداشتی که در روزنامه اعتماد نیز به چاپ رسیده است به دور از انصاف و حقیقت شریتی را متهم به بی احترامی به اساتید نموده است.

 

از آنجا که کسی با سابقه علمی دکتر مومنی می بایست در بیان انتقاد خویش به صورت علمی و واقع بینانه رفتار نماید باید پرسید وقتی آقای شریعتی بین بخش اندکی از اساتید مجرم با بدنه اساتید تفکیک قائل می شود، آقای مومنی با چه منطقی سعی دارد تا بزه های اعلام شده از سوی رئیس سابق این دانشگاه را به تمام اساتید تعمیم دهد؟

 

این روش سرپوش گذاشتن بر روی فجایعی که هر چند اندک اما واقعی در دانشگاه علامه از طریق برخی از اساتید رخ داده، روش پسندیده ای نیست و البته نشانه آن است که این افراد دستشان از دفاع منطقی و ارائه توضیح خالی است و چاره ای جز جوسازی های ژورنالیستی ندارند.

 

گفتنی است فرشاد مومنی کسی است که در جریان انتخابات سال ۱۳۸۸ از حلقه کارشناسی حامیان موسوی بود و در مصاحبه ای که روز جمعه در اواسط رای گیری انجام داد اعلام کرده بود که موسوی قطعا با ۳۰ میلیون رای به ریاست جمهوری انتخاب خواهد شد!

برچسب‌ها:

نظرات مخاطبان 0 3

  • ۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۱۵:۲۷شکری 3 4

    طرز صحبت شریعتی خیلی منصفانه بوده ؟ و صحبت مومنی به دور ازانصاف!!!!!!!!معمولا کسی که اتهام میزنه باید منصف و مستند باشه برادر.
    در ضمن بدانید کسی که 4 سال پیش اشتباهی رو به زعم شما مرتکب شده میتونه از یک فرد انتقاد کنه توقع نداشته باشید که همه با شما همسو باشند.
                                
  • ۱۳۹۲-۰۶-۱۷ ۲۰:۵۵سراج 5 0

    من دانشجوی دانشگاه علامه هستم. در دوران شریعتی یکی از دوران های خوب دانشگاه علامه بود. حد اقل فضای آرام و بدون دغدغه و نیز اختلاط غیر ضروری را در دانشگاه شاهد بودیم. در دوران اصلاحات دانشگاه علامه به مرکز فتنه و اتش بیاری تبدیل شده بود.
                                
  • ۱۳۹۲-۰۷-۳۰ ۱۵:۵۷يك دانشجو 1 2

    اين صحبت ها اصلا منصفانه نيست. من يكي از دانشجويان اقتصاد دانشگاه علامه هستم و از شاگردان دكتر مومني!
    آقاي شريعتي ضربه ي بزرگي با بازنشسته كردن اساتيد مجرب و كاربلد به اين دانشگاه و سطح علمي اون زد!!!!!!!!!
    ما دانشجو هاي اقتصاد علامه با اين حركت كاملا موافق بوديم.
    
                                

نظر شما