شناسهٔ خبر: 39857 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

مسجد جامعی:

قالیباف اسناد حقوقی را امضا نکند

احمد مسجدجامعی رئیس جدید شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهردار فعلی تهران اسنادی که بار حقوقی دارد را امضا نکند.

احمد مسجدجامعیبه گزارش «نماینده» به نقل از فارس، احمد مسجد جامعی در مراسم تحلیف اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره اولویت‌های کاری شورای چهارم شهر تهران اظهار داشت: انتخاب شهردار اولین دستور چهارمین دورن شورای اسلامی شهر تهران است.

 

وی خاطرنشان کرد: پس از انتخاب شهردار انتخاب نمایندگان شورای شهر در بخش‌های شهر ری و تجریش در اولویت‌ قرار می‌گیرد.

 

مسجد جامعی درباره عملکرد شهرداری تهران در سالهای گذشته بیان داشت: در حوزه‌های حمل و نقل شهری، فضای سبز و موضوعات خدمات شهری اقداماتی شده است ولی باید ویترین شهر تهران را در حوزه‌های نرم‌افزاری مورد توجه قرار داد.

 

رئیس شورای چهارم شهر تهران بیان داشت: توجه به ابعاد نرم‌افزاری شهر تهران، مسائل اجتماعی و مسئله مربوط به عدالت اجتماعی باید در سطح گسترده‌ای مورد بررسی قرار گیرد.

 

وی گفت: باید در شهر تهران از نخبگان بیشتری استفاده شود و با نظام‌مند کردن شهر یک نشاط بیشتری ایجاد می‌شود و باید از انجیوها و نهادهای مردمی بیشتر استفاده کنیم.

 

مسجد جامعی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا قالیباف مسئولیتی در شهرداری دارد گفت: امروز اینکه قالیباف به عنوان شهردار تهران بتواند در شهرداری حضور داشته باشد مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد از فردا اسناد مربوطه که بار حقوقی دارد را امضا نکند.

 

وی گفت: جلسه یکشنبه هفته آینده شهردار تهران را توسط اعضای شورای شهر جدید انتخاب می‌کند.

نظر شما