شناسهٔ خبر: 39754 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گفت و گوی اختصاصی/ عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

نمایندگان نباید به افرادی باسابقه آقای توفیقی رای دهند

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده خراسان رضوی در مجلس گفت: دکتر توفیقی سوابق تندتر سیاسی نسبت به افراد پیشنهادی که رای نیاوردند، دارد ونمایندگان نباید به فردی مانند ایشان رای دهند.

قاضی زادهسید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در گفت و گو با خبرنگار «نماینده» با بیان اینکه عملکرد امنیتی دکتر توفیقی قابل توجه است، اظهار کرد: فتنه یک بر اندازی امنیتی ضد نظام بود و افرادی مانند ایشان برآن دمیدند و عملا وارد یک میدان داری علیه نظام شدند.

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: اینکه نظام به آنها فرصت داده به این معنی نیست که مسئولیت در کشور پیدا کنند البته ما انتظار داشتیم دستگاه های امنیتی و قضایی طوری برخورد کنند که کار به جایی نرسد که این افراد قابلیت طرح نام پیدا کنند.

 

وی ادامه داد: نیروهای امنیتی و قضایی باید در این مسئله (سرپرستی وزارت علوم از سوی دکتر توفیقی)، با اطلاع رسانی درست و حساس کردن آقای رئیس جمهور از این قضیه جلوگیری می کردند تا اتفاقاتی مشابه این نیز رخ ندهد.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۲-۰۶-۰۷ ۱۸:۱۲امیر 0 1

    دولت اعتدال باید از بکارگیری افرادی که به هر طریق به اصحاب فتنه وابستگی فکری یا عملی دارند و یا کسانیکه در بر هم زدن آرامش محیط دانشگاه ها مستقیم یا غیر مستقیم نقش داشته اند، پرهیز کند چرا که در این صورت قطعآ در روند خدمت رسانی به مردم با مشکلاتی مواجه خواهد شد بخصوص در حوزه های فرهنگی و دانشگاهی .        
                                

نظر شما