شناسهٔ خبر: 39624 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

گزینه‌های احتمالی ریاست سازمان تأمین اجتماعی + عکس

تامین اجتماعی چند روزی است که گزینه‌های مختلفی برای ریاست بر این سازمان بیمه‌ای، پرحاشیه و پولدار مطرح می‌شود.

به گزارش «نماینده»، پس رأی اعتماد نمایندگان مجلس به ربیعی بعنوان وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، تغییر در مدیریت سازمان تأمین اجتماعی در اولویت وزیر قرار گرفت و بلافاصله صمد‌الله فیروزی را که سابقه ۳۰ ساله در سازمان تأمین اجتماعی دارد و در مسئولیت‌های مختلف این سازمان از جمله نایب رئیسی هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی خدمت کرده است را بعنوان سرپرست این سازمان که نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد و پولدار ترین سازمان بیمه‌ای در کشور است منصوب کرد و به فعالیت سعید مرتضوی در این سازمان خاتمه داد.

 

پس از این اتفاقات چند روزی است که گزینه‌های مختلفی برای ریاست بر این سازمان بیمه‌ای، پرحاشیه و پولدار مطرح می‌شود که از مهمترین آن‌ها مهدی کرباسیان مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در دولت هاشمی رفسنجانی و عضو شورای عالی تأمین اجتماعی در دولت اصلاحات بوده است و تز دکترایش را درباره اقتصاد سلامت نوشته است.

مهدی کرباسیان

 

پرویز فتاح وزیر سابق وزارت نیرو در دولت نهم نیز سالیان سال است که بعنوان گزینه‌ ریاست بر سازمان تأمین اجتماعی همواره معرفی می‌شود.

پرویز فتاح

 

از گزینه‌های دیگر ریاست بر این سازمان تقی نوربخش است که عضو اسبق هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی بوده است و بعنوان کارشناس سلامت نیز مطرح می‌شود.

تقی نوربخش

نظر شما