شناسهٔ خبر: 39600 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

توسط یکی از خیرین

یک میلیون دلار غرامت عدم حضور خلعتبری در امارات پرداخت شد

خلعتبری یکی از خیرین با پرداخت یک میلیون دلار، مانع از حضور خلعتبری در لیگ فوتبال امارات شد، غافل از آن که یک فصل بازی کردن خلعتبری در لیگ امارات با هر اسمی و عنوان جعلی که دارد بسیار آسانتر از تحمل درد برای بیمارانی است که بخاطر مشکل مالی از دوا و درمان محروم شده اند.

خلعتبریبه گزارش «نماینده»، یکی از خیرین با پرداخت یک میلیون دلار، مانع از حضور خلعتبری در لیگ فوتبال امارات شد. 

 

همه دارند تلاش می کنند محمدرضا خلعتبری در لیگ امارات بازی نکند و به ایران بازگردد، همانطور که نگذاشتند جواد نکونام به لیگ این کشور برود و او نرفت و ماند.

 

تلاش برای اینکه او در لیگ امارات با نام جعلی خلیج ع ر ب ی بازی نکند، قابل تحسین است اما باید دید بهای این کار چقدر است. بازیکنی که مدعی است، قبل از مشخص شدن نام لیگ امارات با تیم عجمان قرارداد بسته بهای فسخ قراردادش چیزی بالغ بر ۳ میلیارد تومان است. بله، ۳ میلیارد تومان!

 

او باید برگردد تا در لیگی با نامی «منحوس» بازی نکند و غرامت فسخ قراردادش را هم نه باشگاه خواهانش، بلکه فردی خیّر تقبل کرده است. بله خیّری حاضر شده کار خیر کند و این بار کار خیرش ممانعت از حضور یکی بازیکن در لیگ امارات است. بهای کار خیر هم کم نیست، یک میلیون دلار.

 

یعنی در ایران هیچ کار خیری نیست که این فرد خیّر حاضر شده است پول بدهد خلعتبری در امارات بازی نکند؟! بهای بازی نکردن خلعتبری در امارات شاید چهره خیلی ها را خندان کند.

 

با در نظر گرفتن اینکه این خیر محترم بلحاظ قانونی مالک اموالش است و در راه خرج آن مختار است، اما به عنوان برادران و خواهران دینی و هم وطنان وی از او می پرسیم هنگامی که این مبلغ گزاف را پرداخت کردی واقعا هیچ مورد دیگری به ذهنت نمی آمد که واجب تر باشد؟ برای مثال نمی شد وسیله ای برای ازدواج چند جوان باشی؟ بیماری را به آغوش سلامتی باز می گرداندی یا یک زندانی را به آغوش آزادی؟ یا برای جوانان شغل و کاری فراهم می کردی؟ واقعا اوضاع فوتبال و آقای خلعتبری را اینقدر وخیم و بحرانی تشخیص دادی؟ خیر عزیز مگر نشنیده ای که شما اغنیا کفیل و وکیل فقرا هستید؟ ان شاء الله که نیتتان تقرب به درگاه عبودیت و گره گشایی از خلق بوده باشد.

برچسب‌ها:

نظر شما