شناسهٔ خبر: 39549 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گفت و گوی اختصاصی/ عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

مهم ترین حاشیه جلسات رای اعتماد، همدلی دولت و مجلس بود

بهروز نعمتی عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: اولین حاشیه این مراسم ایجاد همدلی بین دولت و مجلس بود و به رغم اینکه خیلی ها تمایل شان این بود که بیشترین تعداد وزرای پیشنهادی رای نیاورند تعداد وزاریی که رای نیاوردند کم بودند.

بهروز نعمتیبهروز نعمتی در گفت و گو با خبرنگار «نماینده» با اشاره به جلسات رای اعتماد به کابینه در مجلس، اظهار کرد: خوشبختانه همه نمایندگانی که برای اظهار نظر وقت گرفته بودند از تمام توان و ظرفیت استفاده کردند و وزرا نیز همین طور و این دوره ویژگی های خاص خود را داشت.

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره رای بالای وزیر اقتصاد بیان کرد: دکتر طیب نیا یکی از  مدیران با تجربه اقتصادی و مدیری هستند که در زمینه امور اقتصادی مدرک دانشگاهی مرتبط دارند و هم تجربیات زیادی در مراکز مهم اقتصادی کشور از جمله در معاونت راهبردی و سازمان مدیریت سابق داشته اند.

 

نماینده همدان و اسد آباد در مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کنونی لزوم حضور ایشان هر چه بیشتر احساس می شد و این میزان رای یک پشتوانه بسیار خوبی برای ایشان است تا از آن استفاده کنند وامیدواریم این فرصت و پشتوانه خوب را تبدیل به تهدید نکنند.

 

نعمتی درباره جلسه رای اعتماد به وزرا گفت: اولین حاشیه این مراسم ایجاد همدلی بین دولت و مجلس بود و به رغم اینکه خیلی ها تمایل شان این بود که بیشترین تعداد از وزرای پیشنهادی رای نیاورند تعداد وزاریی که رای نیاوردند کم بودند.

نظر شما