شناسهٔ خبر: 39547 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گفت و گوی اختصاصی/ نماینده کرمانشاه در مجلس:

رای بالا به وزیر اقتصاد برای رقم زدن حماسه اقتصادی در کشور است

نعمت الله منوچهری نماینده کرمانشاه، پاوه و جوانرود درمجلس با اشاره به رای بالای نمایندگان به وزیر اقتصادگفت: این رای قاطع و کامل برای این بود تا کابینه بدنبال حماسه سیاسی مردم در انتخابات، حماسه اقتصادی مورد نظر مقام معظم رهبری را رقم بزند.

نعمت الله منوچهرینعمت ا... منوچهری در گفت و گو با خبرنگار «نماینده» درباره حاشیه های روز رای اعتماد به وزرا در مجلس اظهار کرد: سلامتی کامل در روند برگزاری این مراسم  و اجرای بدون حاشیه آن یکی از موارد مهم و مورد توجه در این مورد بود.

 

وی بیان کرد: رای قاطع و کامل به وزیر اقتصاد در مجلس نشانگر این موضوع بود که نمایندگان نیز مانند مردم منتظرند تا کابینه به دنبال حماسه سیاسی مردم در انتخابات، حماسه اقتصادی مورد نظر مقام معظم رهبری را رقم بزند.

 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان ادامه داد: آقای طیب نیا انسان توانمندی هستند و سابقه درخشانی در امور محوله قبلی خود داشته اند، مردم و دستگاه های ذیربط و نمایندگان ایشان را فرد توانمندی می دانند.

 

وی با بیان اینکه آیین نامه داخلی مجلس برای اعمال نظر درباره نمایندگان موافق و مخالف وزرا باید اصلاح شود، تصریح کرد: نمایندگان برای اظهار نظر درباره وزرا به عنوان موافق و مخالف ثبت نام کرده بودند اما براساس قرعه کشی عمل شد و برخی نمایندگان در ۱۰ مورد برای عرض نظرات اسمشان درآمد و نمایندگانی نیز مانند ما اسمشان در هیچ کجا در نیامد.

 

منوچهری اضافه کرد: این موضوع باعث بروز سوء تفاهمی برای حوزه های انتخابی نمایندگان شده بود که فکر می کردند نمایندگانشان نخواسته اند برای اظهار نظر ثبت نام کنند. درصورتی که از نظر تخصصی نمایندگان باید درباره وزیری که به کمیسیون شان مربوط می شد اظهار نظر می کردند و اینگونه روند بررسی صلاحیت ها موثرتر می شد و کار به شعر خوانی نمی رسید.

 

وی با تقدیر از پخش برنامه های مجلس بصورت زنده از صداوسیما گفت : مردم فهمیدند که چه کار بزرگی در مجلس انجام می شود و در روند کامل اتفاقات جای در مملکت قرار گرفتند.

نظر شما