شناسهٔ خبر: 39492 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

قبل از پخش فیلم حضور میلی منفرد در فتنه

مطهری: ميلی منفرد هيچ نقشی در حوادث سال ۸۸ نداشته است

علی مطهری علي مطهري در دفاع از میلی منفرد گفت: او یک حزب اللهی معتدل است که نقشی در فتنه ۸۸ نداشته است.

علی مطهریبه گزارش «نماینده» علی مطهری به عنوان موافق وزارت میلی منفرد در وزارت علوم گفت: ما حساسيت هاي مخالفان را براي انتخاب وزير علوم ارج مي نهيم.

 

مطهري افزود: يکي از روساي دانشگاه که از طرفداران دولت دهم و نزديک به جبهه پايداري است ، پيامکي به من زد که در آن آمده است: ميلي منفرد فردي انقلابي و مددکار ارتقاي ايثارگران و رزمندگان است، وي در خانواده متدين که در بورس رزمندگان نقش اول داشت، و همچنين اهل تحرک و سفر براي پيگيري امور است.

 

وي درباره تندرو بودن و نقش وي در وقايع ۱۸ تير ۷۸ گفت: برخي ميگويند منفرد در ميان دانشجويان معترض رفت و آمد داشته است، خوب اين اقتضاي وظيفه اش در آن زمان بوده است. گزارش دستگاههاي و شوراي عالي امنيت ملي حاکي از اين است که وي در حل و فصل وقايع آن زمان نقش اساسي داشته است.

 

مطهري افزود: ميلي منفرد هيچ نقشي در حوادث سال ۸۸ نداشته است.

 

شایان ذکر است دقایقی قبل، فیلم حضور میلی منفرد در تحصن اساتید دانشگاه در سال ۸۸ پخش شد، در این فیلم وی از اساتید می خواست به هر نحو ممکن، سایر دوستانشان را برای حضور در تحصن تشویق نمایند. میلی منفرد در این فیلم می گوید: فردا صبح اگر در دانشگاه تهران راهمان ندادند به اینجا (احتمالا دانشگاه امیرکبیر) می آییم.

نظر شما