شناسهٔ خبر: 39374 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گفت و گوی اختصاصی/ سخنگوی کمیسیون بهداشت:

نظر کمیسیون بهداشت درباره هاشمی مثبت است

محمدحسین قربانی سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به این که نظر کمیسیون درباره وزیر بهداشت معرفی شده مثبت است، گفت: کمیسیون بهداشت دو جلسه با وزیر پیشنهادی بهداشت برگزار کرد و ایشان برنامه هایشان را گفتند.

محمدحسین قربانیمحمدحسین قربانی در گفت و گو با خبرنگار «نماینده» درباره صلاحیت وزیر بهداشت معرفی شده از سوی دکتر روحانی اظهار کرد: ایشان مدتی را از حوزه مدیریتی وزارت بهداشت دور بوده اند و در بخش خصوصی فعال بوده اند و ارتباطی با کمیسیون و مجلس و خود وزارت نداشته اند و این موارد، ضعف هایی است که در ایشان به چشم می خورد اما درکل خودشان فرد قوی ای هستند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به این که نظر کمیسیون درباره وزیر بهداشت معرفی شده مثبت است گفت: کمیسیون بهداشت دو جلسه با آقای قاضی‌زاده هاشمی داشته و ایشان برنامه هایشان را گفته اند، دوستان نماینده نیز سوالات خود را پرسیده اند.

قربانی تصریح کرد: این روزها در حین بررسی صلاحیت وزرا در مجلس، وزرای معرفی شده به همراه نمایندگان شان برای لابی به مجلس می آیند در حالی که آنها وظیفه دارند بیایند برنامه ها را بگویند و نقطه نظرات نمایندگان را بگیرند تا بتوانند رای اعتماد نمایندگان را کسب کنند.

نظر شما