شناسهٔ خبر: 39318 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

آلیا در گفت و گو با نماینده مطرح کرد:

بررسی وزرا طبق معیارهای بیانیه فراکسیون اصولگرایان انجام میشود

فاطمه آلیا عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: در بیانیه هفته گذشته فراکسیون اصولگرایان، معیارها و شاخص های اصلی مورد نظر فراکسیون مطرح شده است که برای بررسی وزرا بر طبق همان عمل می کنیم.

فاطمه آلیافاطمه آلیا عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار «نماینده» در خصوص موضع فراکسیون اصولگرایان درباره کابینه پیشنهادی اظهار داشت: در بیانیه هفته گذشته فراکسیون اصولگرایان، معیارهای اساسی و شاخص های اصلی مورد نظر این فراکسیون برای وزرا طی بیانیه ای مطرح شد که ما هم بر اساس همان شاخص ها عمل خواهیم کرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به جلسه شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان که فردا صبح (سه شنبه) برگزار می شود، تصریح کرد: در این جلسه رایزنی های کلی درباره کابینه معرفی شده صورت می گیرد.

آلیا در بخش دیگری از این گفتگو به بررسی برنامه های پیشنهادی وزرا اشاره کرد و گفت: برنامه های پیشنهادی هنوز در اختیار نمایندگان قرار نگرفته است و به محض اینکه این برنامه ها چاپ شود و در اختیار نمایندگان قرار گیرد مطالعه و بررسی برنامه ها انجام می شود.

وی با بیان اینکه چگونگی برگزاری جلسات بررسی کابینه در دستور کار فراکسیون اصولگرایان قرار دارد یادآور شد: وزرای پیشنهادی هیچ کدام چهره جدید نیستند و اکثر آن ها در یکی از دولت های گذشته حضور داشته اند و به همین دلیل سابقه شان مشخص است، لذا باید سوابق وزرای پیشنهادی بررسی شوند؛ ممکن است برخی از آنها «تجارب» کافی برای وزارت خانه معرفی شده را نداشته باشند یا اینکه «کارامدی» لازم را دارا نباشند.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی، فراکسیون اصولگرایان تا آخر هفته نتیجه نهایی بررسی ها درباره وزرا را اعلام می کند.

نظر شما