شناسهٔ خبر: 39302 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گفت و گوی اختصاصی/ عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

دولت احمدی نژاد هزینه اجرای برخی سیاستها و برنامه های راکد را داد

سالار مرادی عضوکمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش زیاد، ساده زیستی و اخلاص دولت نهم و دهم قابل تحسین است و این دولت هزینه اجرای برخی سیاست ها و برنامه های بزرگ راکد را پرداخت.

سالار مرادیسالار مرادی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار «نماینده» با اشاره به نقاط قوت و ضعف دولت دکتر احمدی نژاد گفت: حلقه اطرافیان دکتر احمدی نژاد جزو یکی از نقاط ضعف دولت بود و برخی تنش ها و ناکارآمدی های سالهای اخیر هم به این حلقه برمی گردد.

نماینده مردم کردستان و سنندج در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت دکتر احمدی نژاددر حوزه سیاست خارجی آنچنان که باید و شاید چشم اندازهای برآورد شده را به ثمر نرساند.  

وی تصریح کرد: سفرهای استانی این دولت می تواند در دولت های دیگر نه با آن کیفیت و زمان بندی بلکه در قالب دیگری با ساختاری جدید ادامه یابد و به جای سالی یکبار سالی دوبار انجام شود.

مرادی عنوان کرد: دولت با این سفرها نشان داد می توان برخی کارها را بخوبی در استانها انجام داد.

وی یادآور شد: در برخی شهرها و روستاها که هیچ مقام مسئولی نرفته بود مقامات مسئول رفتند و از نزدیک با مردم ارتباط برقرار کردند و به دردمندی و دغدغه های آنان گوش دادند.

نماینده مردم کردستان و سنندج اذعان کرد: تلاش زیاد، ساده زیستی و اخلاص دولت نهم و دهم قابل تحسین است و این دولت هزینه اجرای برخی سیاست ها و برنامه های بزرگ راکد را پرداخت.

نظر شما