شناسهٔ خبر: 39279 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گفت و گوی اختصاصی/ نماینده مردم فارس:

پاکدستی دولت احمدی نژاد قابل تقدیر است

سید موسی موسوی نماینده مردم فارس در مجلس شورای اسلامی گفت: زمان که بگذرد عملکراین دولت بهتر دیده می شود و بیشتر می توان به آن پرداخت.

سید موسی موسویسید موسی موسوی نماینده فارس، لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار «نماینده» اظهار کرد: درباره برآورد دولت آقای احمدی نژاد باید همان جملاتی که رهبر معظم انقلاب درباره ایشان بکار برد را استفاده کنم به هر میزان که من از رئیس جمهور شناخت داشته باشم بیش از ایشان نیست، ایشان فرمودند دولتی پرتلاش، پرکار و خستگی ناپذیر بودند و کارهای زیربنایی و زیرساختی متعددی در زمان ایشان اجرا و به اتمام رسید.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به سهمیه بندی بنزین در دولت احمدی نژاد اشاره کرد و افزود: این طرح از نظر غرب پاشنه آشیل کشور بود و اجرای طرح هدفمندی یارانه ها که در دول قبل مطرح بود در این دولت اجرا شد البته بماند که در اجرا مشکلاتی داشت.

وی اضافه کرد: پروژه مسکن مهر برنامه ای نبود که به این سادگی انجام شود و ایراداتی درباره تعیین محل و برخی زیرساخت ها بود اما این مسائل اصل موضوع را به هیچ وجه نمی تواند تحت تاثیر قرار دهد.

موسوی اذعان کرد: ساخت راهها، راه آهن و توسعه وضعیت هوایی و کارهای بزرگ دیگر از این قبیل توانست عدالت، توسعه و پیشرفت را در همه مناطق جاری کند و آن را از مرکزیت کشور به استانها و آحاد روستاها بفرستد.

نماینده فارس، لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طبیعی است دولت آقای احمدی نژاد ایراداتی هم داشت اما با وجود آن، این دولت مورد تایید ماست؛ بهتر از این می شد تدبیر کرد اما قدر مسلم ساده زیستی و دوری از تجملات و روحیه ضد اشرافی گری و دفاع بدون ملاحظه از شعارهای انقلاب در محافل داخلی و خارجی نیز خصیصه های مثبتی است که نمی توان از آنها به سادگی گذشت.  

نظر شما