شناسهٔ خبر: 39142 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ

بیش از ۱۰۰ کشته و ۴ هزار زخمی؛ حاصل نبرد پلیس با طرفداران مرسی

آخرین تصاویر از ناآرامی های مصر در پی درگیری نیروهای پلیس با حامیان مرسی در اطراف «رابعةالعدویه» و اطراف دانشگاه «الازهر» بیش از ۱۰۰ نفر کشته و ۴ هزار تن زخمی ‌شده‌اند. گروه اخوان‌المسلمین آمار قربانی‌های رابعةالعدویه را ۸۰ نفر اعلام کرد.

گزارش تصویری

 

به گزارش «نماینده» به نقل از فارس، گروه «اخوان المسلمین» اعلام کردند که درگیری‌های شب گذشته در «رابعه العدویه» دست کم 80 نفر از حامیان مرسی کشته و بیش از 1500 نفر زخمی شدند.

خبرنگار المیادین در رابعه العدویه گزارش داد که در درگیری‌های «المنصه» و دانشگاه «الازهر» 120 نفر کشته و بیش از 4500 نفر زخمی شده‌اند.

به این ترتیب دست کم در درگیری‌های دانشگاه الازهر 83 تن کشته و بیش از 3200 نفر زخمی شده‌اند که وضعیت 50 تن از آنها وخیم گزارش شده است.

پیشتر «هشام ابراهیم» مدیر بیمارستان صحرایی «رابعه العدویه» اعلام کرد که آمار قربانی های درگیری حامیان مرسی و نیروهای پلیس به 75 کشته و بیش از 1000 زخمی رسیده است.

شب گذشته بیش از 2000 نفر از حامیان مرسی تلاش کردند که پل اکتبر را مسدود کنند که با مقابله پلیس مواجه شدند و نیروهای پلیس مصر آنها را وادار کرد که از پل عقب نشینی کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما