شناسهٔ خبر: 39101 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

احمدی نژاد در ديدار با اصحاب رسانه:

کار ما هم اکنون آغاز شده اما به بخش اجرا کاری نداریم

احمدی نژاد رئيس جمهور کشورمان گفت: همه آرمانهای ما در اين عناوين خلاصه نمیشود، ما در خدمت شما هستيم و ان‌شاءالله همديگر را در ميعادگاه پيروزیهای بزرگ ملاقات خواهيم کرد.

احمدی نژادبه گزارش «نماینده» به نقل از باشگاه خبرنگاران، آخرین مراسم دیدار اصحاب رسانه با رئیس جمهور، پيش از ظهر امروز (چهارشنبه) در نهاد رياست جمهوري برگزار شد.

احمدی نژاد در این دیدار با تبريک ميلاد امام حسن مجتبي(ع) گفت: معمولا جلساتي که در آخر کار افراد برگزار مي‌شود در خاطره ها باقي مي‌ماند.

احمدي نژاد با اشاره به زحمات 8 ساله خبرنگاران براي پوشش فعاليت دولت نهم و دهم تاکيد کرد: زحمات ما براي شما در طول اين 8 سال بسيار زياد بوده است و ممکن است ما نتوانيم زحمات شما را به طور کامل دريافت کنيم.

وي افزود: صميمانه از همه تشکر مي‌کنم و بايد بگويم همه شما را دوست دارم چه کسي که موافق و چه کسي که مخالف من مطلب مي‌نويسد.

رئيس جمهور خاطر نشان کرد: يک روزي يک نفر در مورد انتشار اخبار درباره من گفت مهم نيست که موافق يا مخالف شما بنويسم مهم اين است که درباره شما بنويسم.

احمدي نژاد تصريح کرد: همه براي بالا بردن پرچم توحيد و عدالت کار کرديم و بنده شخصا دست تک تک شما را از خبرنگار گرفته تا سردبير و صاحب امتياز و مدير مي‌بوسم و تقدير و تشکر مي‌کنم.

رئيس جمهور با اشاره به برگزاري بيش از پنجاه کنفرانس خبري، گفت: آقايي که فکر مي‌کند رئيس کل دنياست تمام مصاحبه‌ها و کنفرانس‌هايش کارسازي شده است و او تمام جدول صندلي‌هاي خبرنگاراني که در مقابلش هستند را مي‌شناسد که همگي از دوستان خودش است.

وي افزود: ما در مصاحبه‌ها و کنفرانس‌هاي خود اين گونه عمل نکرديم زيرا ما نمي‌خواهيم خلاف واقع بگوييم و همان چيزي را خواهيم گفت که باور داريم و دليلي ندارد که در پشت صحنه کارسازي کنيم.

رئيس دولت با بيان اينکه فکرمي‌کنم در طول اين 8 سال و در کنفرانس‌هاي مطبوعاتي بيش از 5 هزار سوال از من پرسيده شد تاکيد کرد: ما آن چيزي را که باور داريم مي‌گوييم.

رئيس جمهور در بخش پاياني سخنان خود با اشاره به اهداي لوح جمعي از خبرنگاران براي سپاس از تلاش 8 سال خدمت رئيس جمهور، گفت: وقتي به خودم نگاه مي‌کنم مي‌بينم که بايد از کسي تقدير شود که کاري انجام داده باشد ما مگر چه کار کرده‌ايم ما در مقابل زحمات شما و ملت ايران هيچ چيز نيستيم.

رئيس جمهور در ادامه گفت: از کسي تقدير مي‌کنند که مي‌خواهد برود، مگر قرار است ما برويم، در خدمت شما هستيم لذا تغيير عناوين و قالب‌ها در مسئوليت‌هاي انساني تغييري ايجاد نمي‌کند.

وي تاکيد کرد: ما يک ملت با آرمان‌هاي الهي هستيم و هم اکنون کار آغاز شده و تمام نشده است و برنامه‌ها، کنفرانس‌ها، گفتگوها همچنان ادامه خواهد داشت البته ما به بخش اجرا کاري نداريم.

رئيس جمهور تصريح کرد: همه آرمان‌های ما دراين عناوين خلاصه نمي‌شود ما در خدمت شما هستيم و ان‌شاءالله همديگر را در ميعادگاه پيروزي‌هاي بزرگ ملاقات خواهيم کرد.

نظر شما