شناسهٔ خبر: 38952 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

تاکید حجاریان بر اولویت سیاست بر اقتصاد در دولت روحانی

حجاریان سعید حجاریان در یکی از صحبتهای اخیر خود به چالشهای پیش روی دکتر روحانی اشاره کرده و مدعی «اولویت داشتن امور سیاسی بر امور اقتصادی در دولت روحانی» شده است.

به گزارش «نماینده»، سعید حجاریان چهره افراطی وابسته به جریان دوم خرداد در یکی از صحبت های اخیر خود به چالش های پیش روی دکتر روحانی اشاره کرده و مدعی «اولویت داشتن امور سیاسی بر امور اقتصادی در دولت روحانی» شده است.

سیر سهم خواهی ها و تعیین تکلیف های افراد و شاخه های حزبی تندرو برای دولت جدید همچنان ادامه دارد و تمام تلاش ها بر تغییر رویکرد دولت آینده متمرکز شده است. رویکردی که بر اساس حل مشکلات اقتصادی مردم در 100 روز مطرح شد و در تبلیغات ریاست جمهوری نیز از آن بهره برداری شد. اما بعد از رای گیری شاهد یک موج گسترده رسانه ای برای تغییر سطح توقعات مردم و نیز تغییر رویکردهای تبلیغ شده از طرف حامیان دولت منتخب هستیم.

به نظر می رسد بزرگترین چالش دولت دکتر روحانی همزیستی مسالمت آمیز با چهره های تندروی نزدیک به خود باشد و در واقع مهار کردن این افراد و کنترل دیدگاه های آنها برگ برنده دولت خواهد بود. هر چقدر دولت در مقابله با این افراد مقاومت بیشتری داشته باشد و از فضای سیاست زدگی خود را دورتر نگه دارد مسلما توفیق بیشتری در حل مسائل معیشتی و اقتصادی مردم خواهد داشت.

نظر شما