شناسهٔ خبر: 38903 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

ناطق نوری در مراسم افطاری دبیرستان نوه اش شرکت نکرد

ناطق نوری عدم حضور ناطق نوری در مراسم افطاری جامعه مهندسین تحت عنوان «عدم حضور ناطق در مراسم افطاری اصولگرایان» تبدیل به یک جریان خبری گسترده شده است.

ناطق نوریبه گزارش «نماینده»، بنگاه های خبرپراکنی و جوسازی رسانه ای که بزرگترین اندوخته یک جریان سیاسی افراطی است و سابقه فراوانی در تبدیل اخبار جزئی به خبر روز کشور دارد، ماجرای عدم حضور ناطق نوری در مراسم افطار جامعه مهندسین را تحت عنوان «عدم حضور ناطق در مراسم افطاری اصولگرایان» تبدیل به یک جریان خبری کرده اند. جریانی که مشخص نیست به چه استنادی ناطق نوری را که یک چهره سنتی و راست است را اینگونه با اصولگرایی پیوند زده و از سوی دیگر چطور یک افطاری مختصر از یک شاخه کوچک یک جبهه، تحت عنوان جبهه پیروان را به معنای تمام اصولگرایان قلمداد کرده است.

 به نظر می رسد بیم نیروهای افراطی این جریان که از بستر دوم خرداد منشعب شده اند از عدم اقبال مردم در انتخابات شوراها و نیز عدم اقبال قاطع مردم از این جریان در انتخابات ریاست جمهوری سبب شده تا بنگاه های رسانه ای این جریان با تغییر حقایق و تبدیل واقعیات به یکدیگر به رفع نقیصه های خویش بپردازند.

با این سبک و سیاق احتمالا باید منتظر باشیم که اگر آقای ناطق مثلا به یکی از افطاری های مدارس نوه هایشان دعوت شدند و به دلیل مشغله کاری یا هر ملاحظه دیگری در آن مراسم حاضر نشدند این عدم حضور ایشان تبدیل به یک موج رسانه ای علیه اصولگرایان در روزنامه ها و سایت ها زنجیره ای شود!

برچسب‌ها:

نظر شما