شناسهٔ خبر: 38856 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ

رهبر اخوان المسلمین خطاب به اعضا:

ماه رمضان را روزه نگیرید/ نیرویتان را برای بازگرداندن مرسی حفظ کنید

محمد بدیع روزنامه تایمز آف اسرائیل به نقل از محمد بدیع نوشت: گروه اخوان المسلمین در حال جهاد در راه خدا هستند و به زودی وارد معرکه ای بزرگتر برای بازگرداندن مرسی به حکومت خواهند شد به همین دلیل می توانند روزه های خود را بشکنند بدون اینکه مخالف قواعد صحیح اسلام باشد!

محمد بدیعبه گزارش «نماینده» به نقل از شیعه نیوز، روزنامه "واشنگتن پست" به نقل از روزنامه ی «تایمز اف اسراییل» گزارش داد: «محمد بدیع» مرشد گروه اخوان المسلمین به اعضای این حزب سفارش کرد: ماه رمضان فعلی را روزه نگیرند تا نیرویشان را برای معرکه ی بزرگ آینده جهت بازگرداندن محمد مرسی به حکومت حفظ کنند.

این روزنامه به نقل از محمد بدیع نوشت: گروه اخوان المسلمین در حال جهاد در راه خدا هستند و به زودی وارد معرکه ای بزرگتر برای بازگرداندن مرسی به حکومت خواهند شد به همین دلیل می توانند روزه های خود را بشکنند بدون اینکه مخالف قواعد صحیح اسلام باشد!

محمد بدیع تنها به این سخن اکتفا نکرد بلکه در ادامه انقلاب کنونی را به غزوه ی بدر رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) بر علیه کفار در اوایل ظهور اسلام تشبیه نمود و تاکید کرد که اعضای گروه اخوان المسلمین برای غزوه ی بدر دوم در 26 ژوئیه آماده می شوند.

برچسب‌ها:

نظر شما