شناسهٔ خبر: 38789 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

رئیس فراکسیون اصولگرایان:

مسئله مورد بحث، «تحول در جریان اصولگرایی» است

حدادعادل در مسجد انصارالحسین تهران رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم با بیان اینکه سخنی درباره احتمال تشکیل حزب فراگیر اصولگرایی نگفتم، تأکید کرد:یک تحول در جریان اصولگرایی مورد بحث است.

به گزارش «نماینده» به نقل از خانه ملت، رئیس فراکسیون اصولگرایان درباره مطرح شدن احتمال تشکیل حزب فراگیر اصولگرایی از قول خود در همایش نکوداشت «مرد تقوا و تدبیر» گفت: چنین حرفی نزدم، بلکه گفتم که یک تحول در جریان اصولگرایی مورد بحث است.

غلامعلی حدادعادل با اعلام اینکه از تصمیمی که درباره تشکیل حزب فراگیر اصولگرایی گرفته شده اطلاعی ندارم، افزود:‌ عده‌ای از ضرورت یک تحول در میان اصولگرایان صحبت می‌کنند، اما این تحول به چه شکل و صورت باشد، مشخص نیست.

 

بر اصطلاح «حزب فراگیر اصولگرایی» باید تأمل کرد

وی در پاسخ به سؤالی مبنی‌ بر اینکه آیا شما خودتان قبول می‌کنید که یکی از محورهای حزب فراگیر باشید، تصریح کرد:‌ خود حزب فراگیر، اصطلاحی است که باید در آن تأمل کرد، اما در کل اصل این موضوع مسلم نشده است.

 

از آینده سیاسی خود خبر ندارم

حدادعادل درباره چگونگی آینده سیاسی خود و امکان حضور دوباره در مجلس شورای اسلامی، گفت: من از آینده خبر ندارم اما فکر کنم که مثل گذشته خواهد بود.

نماینده اصولگرای مجلس نهم، درباره «تقاضایش برای فراموش‌ کردن او» افزود: منظور من از این عبارت این بود که یعنی دوستان بر شخص من تکیه نکرده و مسئله را شخصی نپندارند.

نظر شما