شناسهٔ خبر: 38726 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

احمدی نژاد به والیبالسیت ها پاداش نقدی و ملکی داد

احمدی نژاد رئيس جمهور با بيان اين‌كه بعضیها فكر میكنند فقط موضوع هسته‌ای پيچيدگی دارد، گفت: ورزش هم پيچيدگیهای خاص خود را دارد و وضعيت ورزش نمونه‌ای از نشاط يك ملت است.

احمدی نژادبه گزارش «نماینده» به نقل از ایران، دكتر احمدي‌نژاد در مراسم تقدير از اعضاي تيم ملي واليبال كشور كه روز گذشته برگزار شد، با تبريك از كار خوب، قشنگ و ارزشمند واليباليست‌هاي كشورمان گفت: شما توقعات را خيلي بالا برده‌ايد و پس از پيروزي در بازي اول مقابل آلمان اين انتظار را ايجاد كرده‌ايد كه در بازي دوم هم به پيروزي برسيم. در حالي كه در ورزش و بازي واليبال، در يك لحظه امتيازها جابه‌جا مي‌شود.
رئيس جمهور با اشاره به اين‌كه تيم‌هاي مقابل تيم ملي واليبال ايران از زبده‌هاي جهان بوده‌اند و تيم ايران در گروه سختي قرار داشته است، افزود: كار تيم واليبال ما خوب بود و نشان داد به هرجا كه تصميم بگيريم،مي‌توانيم برسيم، در حالي كه اگر هشت سال گذشته مي‌گفتيم تيم واليبال ايتاليا را در ايتاليا خواهيم برد، هيچ‌كس باور نمي‌كرد.
رئيس جمهور با بيان اين‌كه من عميقاً به توانمندي جوانانمان ايمان دارم، تصريح كرد: اين‌كه در هر عرصه چقدر بالا برويم، مبني بر اين است كه تصميم بگيريم، پس اگر بخواهيم به قله‌ها خواهيم رسيد.
احمدي‌نژاد با اشاره به اين‌كه اگر در بازي دوم با ايتاليا هم بي‌معرفتي نمي‌شد، مي‌توانستيم بر تيم ايتاليا پيروز شويم، تصريح كرد: توانايي بردن تيم روسيه را هم داشتيم، اما چون بازي اول بود تجربه بچه‌ها كمتر بود، پس به هركجا كه بخواهيم مي‌توانيم برسيم.
رئيس جمهور اظهار كرد: تيم ملي واليبال اگر هيچ نتيجه‌اي هم نگرفته باشد همين كه بارها يك ملت را خوشحال كرده است، كار بزرگ و ارزشمندي انجام داده است و اميدواريم كه مسير موفقيت‌هاي خود را ادامه دهد و اخبار پيروزي‌هاي شما را در صدر خبرها بشنويم.
همچنين هيات دولت روز گذشته با اعطاي 50 ميليون تومان جايزه نقدي و يك دستگاه آپارتمان به شرط تاهل از اعضاي تيم ملي واليبال كشورمان تقدير كردند.

برچسب‌ها:

نظر شما