شناسهٔ خبر: 38562 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

پسری که نامش احمدنجاد است + عکس

احمدی نژاد پدر «احمدی نژاد» می گوید: پرستار به من گفت كه فرزندتان حداقل يك ساعت ديگر متولد خواهد شد؛ من نيز به سالن انتظار نزد خانواده برگشتم كه صحنه های ورود دكتر احمدی نژاد به لبنان را مشاهده می كردند، به محض اينكه ايشان از هواپيما خارج شد پرستار مژده تولد فرزندم را داد.

 به گزارش «نماینده» به نقل از مجله مهر، بدر یوسف حسنین زن 33 ساله لبنانی و همسرش محمد حسن غلموش، در سال 89 و همزمان با ورود احمدی نژاد به لبنان صاحب فرزندی می شود و این تقارن را مبارک فرض می کنند و نام فرزند خود را «احمد نجاد» می گذارند.
بدر يوسف حسنين، مادر احمدی نژاد غملوش در خصوص انتخاب اين نام برای فرزندش می گوید: من در ابتدا قصد نداشتم كه اسم فرزندم خود را احمدی نژاد انتخاب كنم ولي فرزندم دقيقا در همان روزی كه ايشان به لبنان آمد متولد شد و ما نيز به دليل خير و بركت ورود اين مرد شجاع به منطقه اين اسم را برای پسرمان انتخاب كرديم.

احمدنجاد
 

محمد حسن غملوش همسر بدر یوسف می گوید: در هنگام تولد فرزندم در بيمارستان بودم كه پرستار به من گفت كه فرزندتان حداقل يك ساعت ديگر متولد خواهد شد؛ من نيز به سالن انتظار نزد خانواده و مادر همسرم برگشتم كه صحنه های ورود دكتر احمدی نژاد به لبنان را از طريق تلوبزيون مشاهده می كردند و به محض اينكه ايشان از هواپيما خارج شد و پای خود را روی پله هواپيما گذاشت پرستار مژده تولد فرزندم را داد.

نظر شما