شناسهٔ خبر: 38448 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

موسوی خوئینی ها:

با دست خود کمر به قتل اصلاحات بستیم

خوئینی ها مرد پشت پرده اصلاح طلبان طی اظهاراتی پیش بینی کرد: با شکست روحانی، چهارسال دیگر اصولگراها به قدرت باز خواهند گشت.

به گزارش «نماینده»، چهره پشت پرده اصلاح طلبان اخیرا در جلسه ای عنوان کرد: باید شکست را بپذیریم چرا که محمدرضا عارف را که نماد اصلاح‌طلبی بود مجبور به کناره‌گیری کردیم چون دیدیم که هفت‌درصد بیشتر رأی ندارد. پیش‌بینی من این است که دولت روحانی دولت چهارساله است.  با شکست روحانی، چهارسال دیگر اصولگراها به قدرت باز خواهند گشت.

نیم نگاه «نماینده»:

در تایید این که اصلاح طلبان بیش از 7 درصد رای ندارند، مقایسه انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی با انتخابات ریاست جمهوری و نگاهی به ترکیب شورای شهر تهران کارساز است.

همانطور که می دانیم اصلاح طلبان انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی را تحریم نمودند و شاهد مشارکت 65 درصدی هموطنانمان بودیم. بلعکس در انتخابات ریاست جمهوری که ایشان به اشد قواء وارد صحنه شدند جز 7.5 درصد به آراء افزوده نشد و شاهد مشارکت 72.5 درصدر ایرانیان بودیم. یعنی بود و نبود اصلاح طلبان بیش از حدود هفت درصد تاثیر ندارد.

در انتخابات شورای شهر تهران نیز در حالی که اصلاح طلبان طی سال های اخیر تهران را مرکز هواداران اصلاح طلب و خودشان را صاحب آراء این شهر می دانستند، جز یک سوم کرسی های شورای شهر را نتوانستند تصاحب کنند و این خود موید از دست رفتن پایگاه اجتماعی ایشان است.

برچسب‌ها:

نظر شما