شناسهٔ خبر: 38382 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

احمدی نژاد در تلویزیون روسیه درباره رد صلاحیت مشایی چه گفت؟

احمدی نژاد رئیس جمهور در قسمتی از گفت و گوی زنده با شبکه راشاتودی روسیه با سوال مجری در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و رد صلاحیت اسفندیار مشایی مواجه شد.

به گزارش «نماینده» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، دکتر محمود احمدی‌نژاد پیش‌ازظهر امروز (سه‌شنبه) به وقت محلی در دومین روز از سفر به مسکو در گفتگوی زنده تلویزیونی با شبکه راشاتودی روسیه شرکت کرد.

رئیس جمهور در قسمتی از این گفت و گوی زنده با سوال مجری در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و رد صلاحیت اسفندیار مشایی مواجه شد و با پاسخ هایی بسیار معقول نشان داد در کشور هیچ گونه تنشی در فضای پس از انتخابات به وجود نیامده است.

احمدی نژاد

احمدی‌نژاد در پاسخ به سوالی در خصوص نظر وی درباره رییس جمهور منتخب ایران، تصریح کرد: رییس جمهور منتخب برای همه ملت محترم بوده و همگان به وی در اداره کشور کمک خواهند کرد تا کشور به اعتلاء و پیشرفت برسد.

رئیس‌جمهور در پاسخ به این سوال که اگر نامزد مورد حمایت شما در انتخابات حضور پیدا می‌کرد، آیا این حضور در نتیجه انتخابات تاثیر داشت؟ گفت: حتما این گونه بود.

وی در ادامه این سوال که چرا نسبت به عدم حضور نامزد مورد حمایت خودتان اعتراضی نکردید؟ گفت: در جمهوری اسلامی ایران قانون بر همه روابط حاکم و ارجحیت داشته و ما تنها از قانون تبعیت کردیم.

نظر شما