شناسهٔ خبر: 38031 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مجلس‌ایران

شکست مذاکرات اعضای اصلاح طلب شورای شهرتهران

جلسه مذاکره چندشب پیش نامزدهای برگزیده اصلاح طلبان برای شورای شهر تهران بی نتیجه ماند.

به گزارش مجلس ایران به نقل از تسنیم، چند شب پیش اولین جلسه اصلاح طلبان راه یافته به شورای شهرتهران تشکیل شد ،اما به دلیل اختلافات فاحش فکری وسلیقه ایی میان این اعضا جلسه آنها عملا به شکست رسید.

بنابه این گزارش ،این جلسه که بعداز گفت وگوی رسانه ایی مسجدجامعی درخبرگزاری ایسنا تشکیل شده بود ،بسیاری از اعضای متمایل به کارگزاران سازندگی نسبت به مواضع اعلام شده از سوی مسجدجامعی اعتراض داشتند.

اعضای کارگزاران سازندگی که در میان راه یافتگان به شورای چهارم ،اکثریت اعضارا دراختیاردارند،معتقدند که اتخاذ برخی از مواضع بخصوص در مورد شهردارورئیس شورای شهر باید با دقت وملاحظات خاصی صورت بگیرد ودراین شرایط نباید فضای جامعه  را مشوش ساخت.

به گزارش خبرنگارما ،در بین افراد مذکور طیف متمایل به کارگزاران سازندگی که عمدتا مدیران اسبق شهرداری تهران در زمان کرباسچی می‌باشند، وزن بیشتری را دراین بین دارند وافرادی که این تفکررا نمایندگی می کنندعبارتنداز :محمدحقانی ،اسماعیل دوستی ،فاطمه دانشور،عبدالحسین مختاباد ومهدی حجت.

از طرف دیگر طیف متمایل به جبهه منحله  مشارکت ،درده دوم قرار می گیرند که نمایندگان متمایل به این جبهه منحله عبارتنداز: احمدمسجدجامعی،احمدحکیمی  پور،غلامرضا انصاری ومحمد مهدی تندگویان.

دسته سوم ازائتلاف اصلاح طلبان که تمایل به خانه کارگر دارند عبارتند از : محسن سرخو، الهه راستگو.

نظر شما