شناسهٔ خبر: 37919 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مجلس‌ایران

رادیو فردا این روزها حال و روز خوشی ندارد

رادیو فردا رادیو فردا ناراحتی خود را از شکست اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر تهران، بر سر منتخبین شورای شهر تهران خالی می کند.

به گزارش مجلس ایران به نقل از بولتن نیوز، کنفرانس خبری دیروز روحانی و برخی جملات ناامید کننده وی برای دشمنان وامیدوار کننده برای دوستان، طبق اطلاعات محرمانه ای که رادیو دیروز از تحریریه رادیو فردا به دست آورده، آب سردی بود در حکم خسته نباشید به این رادیوی کذاب و خائن!

رادیو فردا ناراحتی خود را از شکست اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر تهران، اینگونه بر سر منتخبین شورای شهر تهران خالی می کند. این مدافع همیشگی دموکراسی! در اهانتی آشکار به نظر مردم تهران می نویسد:

«در روزی که بيش از ۱۸ ميليون نفر با شعارهايی مانند «تغيير، تدبير، اصلاح، اعتدال و بازگشت عقلانيت»، حسن روحانی را به عنوان رييس جمهور برمی‌گزينند، چگونه حسين رضازاده رای سوم تهران را برای ورود به شورای شهر تهران نصيب خود کرد؟ پولادمرد ناکام در انتخابات فدراسيون جهانی و کنفدراسيون قاره‌ای، چند ماه است نتوانسته دعوای وزنه‌برداران تيم ملی با کوروش باقری سرمربی اين تيم را خاتمه دهد اما حالا دست‌اندرکار رفع معضلات پرشمار پايتخت می‌شود.»

معيار رای دهندگان تهرانی برای گزينش منتخبين شورای شهر پايتخت ايران هر چه بوده، طبعاً کسی که به خيابان بهشت می‌رود بايد توانايی نگارش يک نامه اداری با حداقل اشتباهات املايی و دستوری را داشته باشد؛ نکته‌ای که تهرانی‌ها در قبال برخی از منتخبين خود ناديده گرفته‌اند.
"

و بعد تلاش می کند روحانی و اطرافیانش را در مقابل پایتخت نشینان قرار دهد! رادیو فردا می افزاید:

"اکبر ترکان معاون ستاد حسن روحانی رييس جمهور منتخب مردم ايران گفته است بايد يک «به‌ جای خود» بدهيم تا همه در جای‌شان قرار بگيرند. اما بسياری از رای‌دهندگان به اين شعار، همزمان و در مجاورت همان صندوق، ورزشی‌ها را بر جايی نشاندند که نه تخصصی در آن دارند و نه حداقلی از شناخت و تجربه."

عجیب است که رأی مردم برای رادیو فردا مهم و محترم است اما فقط گاهی اوقات!

نظر شما