شناسهٔ خبر: 37810 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مجلس‌ایران

گفت و گوی اختصاصی/ عضو جبهه ایستادگی:

عقل انتخاباتی اصلاح طلبان بهتر از اصولگرایان عمل کرد

کنعانی مقدم عضو جبهه ایستادگی با بیان اینکه اصلاح طلبان در عقل انتخاباتی بهتر از اصولگرایان عمل کردند، گفت: رئیس جمهور منتخب باید حماسه اقتصادی را در دستور کار خود قرار بدهد و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کند.

حسین کنعانی مقدم عضو جبهه ایستادگی در گفت و گو با خبرنگار مجلس ایران با بیان اینکه اصلاح طلبان در عقل انتخاباتی بهتر از اصولگرایان عمل کردند، گفت: آنها با انصراف عارف و حمایت همه جانبه گروه های شان از روحانی عملا آرایشان راروی آقای روحانی متمرکز کردند و توانستند نتیجه بهتری بگیرند.

کنعانی مقدم افزود: اگر آرای اصولگریان را جمع کنیم به آرای آقای روحانی نزدیک می شود اما آنها نتوانستند با اتحاد کاری کنند که یک نفر به عنوان نامزد نهایی انتخاب شود و عملا این عدم اتحاد نتیجه را به این شکل رقم زد.

وی ادامه داد: اصولگرایان با اتحاد می توانستند از هدر رفتن رای ها بپرهیزند اما این نتیجه  نشان دهنده شکست رای ها و عدم انسجام در جریان اصولگرایی است.

کنعانی مقدم تصریح کرد: اگرتعداد آرای ماخوذه و باطله طوری شود که رای گیری به دور دوم برسد اصولگریان باید روی آن فرد اجماع کنند و در این صورت است که شانس بیشتری خواهند داشت.

عضو جبهه ایستادگی با بیان اینکه مردم با حضور حداکثری خود حماسه سیاسی را رقم زدند تاکید کرد: رئیس جمهور منتخب باید حماسه اقتصادی را در دستور کار خود قرار بدهد و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این حضور مردمی یک پشتوانه قوی برای رئیس جمهور آینده می شود تا با قدرت هر چه بیشتر کارش را ادامه دهد.

نظر شما