شناسهٔ خبر: 37722 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مجلس‌ایران

فیلم/ دومین مستند تبلیغاتی دکتر حدادعادل

حداد

با کناره گیری دکتر حدادعادل از انتخابات ریاست جمهوری، پایگاه خبری تحلیلی مجلس ایران، قسمت هایی از دومین مستند تبلیغاتی وی را که برای پخش از سیما آماده شده بود منتشر می کند.

درحال بارگزاری...

دریافت فایل دومین مستند تبلیغاتی حدادعادل با حجم
14 MB

نظرات مخاطبان 0 2

  • ۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۷:۰۹حامي 0 2

    جان رهبري کل فيلم رو روي سايت بزاريد تا دانلود کنيم با مستند قبليه حال کرديم با زندگي و شخصيتشون بيشتر اشنا شدم
                                
  • ۱۳۹۲-۰۳-۲۰ ۱۹:۱۴نرگس 0 2

    سسسسسلام دکتر عزیز****** دکتر مارو به کی سپردی رفتیییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلمون برات تنگ میشه!!!!!!!!!! جواب اشکهای مارو کی میده!!!!!!!!!!!! از بزرگواری و تواضع شما بیش از این هم انتظار نمی رفت ** شما پاک ترین آرا را داشتید *** امیدوارم این کار بزرگوارانه و پدرانه شما هرچند غصه را بر دلهای ما نشاند * ولی درسی باشد برای همگان بخصوص(((((( اصولگریان مدعی گفتمان انقلاب که حتی هیچکدام برای یکبار هم ادعای زبانی برای کناره گیری به نفع اصولگرایی و بخوانید دفاع از حریم ولایت و سید علی را نکردند چه رسد به این جانفشانی شما)))))))))) دوستان بدانند فداییی سید علی قسم به قرآن نمیخواهد بلکه عمل لازم است حتی برای یکبار به زبان آوردن!!!!!!!!!!
    وقتی در زمان اصلاحات سید علی تنهای تنها بود شما یتنه در مجلس ننگ ششم ایستادید و هیچکدام از این آقایان مدعی نبودند ما نسل پرورش یافته در محضر مقاومت شماییییییییییییییییم دکتر همیشه پیرو راهتیم. مطمئن باشید حضرت آقا بیش از بیش به وجود شما افتخار میکند. یاعلی
                                

نظر شما