شناسهٔ خبر: 37717 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مجلس‌ایران

عارف در کرمان:

حاضر به ائتلاف نیستم/ قسم می‌خورم حضورم در انتخابات قطعی است

عارف عارف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: قسم می‌خورم حضورم در انتخابات قطعی است و تصمیم دیگری ندارم.

به گزارش مجلس ایران به نقل از مشرق، محمدرضا عارف کاندیدای ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران در کرمان اظهار کرد: تا پایان انتخابات در صحنه هستم وحاضر به ائتلاف نیستم.

عارف با تکذیب برخی شایعات در خصوص احتمال کناره گیری در شب پایانی تبلیغات انتخاباتی افزود: این حرفها فقط شایعه است و از صحنه انتخابات تا آخرین لحظه کنار نخواهم رفت.

این کاندیدای ریاست جمهوری تصریح کرد: به هوادارانم این امید را می‌دهم که در انتخابات حضورم قطعی است و تصمیمی برای انصراف ندارم.

"محمدرضا عارف" در همایش تبلیغاتی خود با شعار" معیشت، منزلت، عقلانیت" در سالن تلاش کرمان اظها کرد: کرمانی ها با یزدی ها ارتباط برادرانه ای دارند از این رو بسیار خرسندم که در جمع همشهریان، در بهشت معادن ایران، دراستان هاشمی رفسنجانی و در شهر شهید باهنر خدمت شما هستم.

 

 

وی افزود: امروز نزدتان آمده و دست یاری به سوی شما دراز می کنم، ما باید تلاش کنیم تا به جای خام فروشی فرآوده های معدنی را صادر کنیم تا ارزش افزوده آن در خدمت مردم استان قرار گیرد.

 

عارف بیان کرد: ما باید با اولویت صنایع تبدیلی را گسترش دهیم باید با هم باشیم برای تحقق آرمان‌های انقلاب واستفاده حداکثری از ظرفیت‌های قانون اساسی که میثاق همه ماست تلاش کنیم.

 

این کاندیدای اصلاح طلب یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: من آمده ام تا نشان دهم که با حاکمیت خردورزی می توانیم پاسخگوی نیازهای مردم کشور باشیم.

 

وی افزود:‌ در دولت آینده و با کمک مردم کشورمان می توانیم جایگاه اول را درمنطقه بدست آوریم.

 

 

عارف تاکید کرد: همه باید درانتخابات 24 خرداد شرکت کنیم، زیرا رمز پیروزی ما مشارکت جدی شما مردم است ،بنابراین اگر به صحنه بیایید پیروز می شویم وگرنه شرکت نکردن در انتخابات قهر نیست، بلکه عقب نشینی است درحالیکه اصلاح طلب عقب نشینی نمی‌کند.

وی ادامه داد: ما بنا داریم امور کشور را توسط مردم و بدست خود آنها اداره کنیم، بنابراین اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و درکنار آن ریاست جمهوری بسیار مهم و اثربخش است.

 

عارف بیان کرد: پیروزی تفکر اصلاحات یعنی توسعه یافتگی کشور و جایگاه اول درمنطقه.

این کاندیدای ریاست جمهوری گفت: تفکر اصلاحات نشان داد که می تواند کشور را اداره کند و پاسخگوی نیازهای مردم باشد، این اندیشه نشان داده که میتواند در سال حداقل 700 هزار فرصت شغلی ایجاد، با گرانی مقابله و تورم 17 و سه دهم درصدی را به 10 و سه دهم درصد برساند.

عارف تصریح کرد: تفکر اصلاحات درآمد نفت را ثروت ملی می داند بنابراین حساب ذخیره ارزی در دولت اصلاحات آینده باز می شود تا این منابع ملی برای تولید موثر، برای ایجاد شغل و برای ذخیره نسلهای آینده ذخیره شود.

وی ادامه داد: تفکر اصلاحات می تواند توسعه پایدار را دنبال و از ظرفیتهای قانون اساسی حداکثر استفاده را بکند.

عارف خطاب به مردم کرمان یادآوری کرد: ما آمده ایم دست به دست هم دهیم تا توسعه کرمان را شاهد باشیم و با مشارکت شما ناهنجاریهای اجتماعی به ویژه مساله خانمان سوز اعتیاد را ریشه کن کنیم.

وی تاکید کرد: ما باید پیروز شویم چون نسبت به نسل سوم و چهارم انقلاب و نسبت به جوانان عزیز کشورمان مدیونیم، ماباید برای جوانان کشورمان شغل و مسکن مناسب تامین کنیم.

عارف گفت: ما باید پیروز شویم چون می خواهیم کشور را از دایره جنگ بیرون بکشیم و در عین حال ارتباط محترمانه ای با همه دنیا داشته باشیم.

وی افزود: ما می خواهیم جامعه ای دین دار داشته باشیم نه دین گریز، چون در مقابل آرمان‌های امام و شهدا وظیفه داریم از ایران چهره ای دوست داشتنی به دنیا ارائه کنیم.

عارف بیان کرد:‌ما باید پیروز شویم چون نمی خواهیم کشور بدست نا اهلان ونامحرمان بیفتد، چون می خواهیم آرامش و پیشرفت داشته باشیم و کمر گرانی را بشکنیم تا همه خانه، شغل و خانواده ای داشته باشند.

وی افزود: تفکر اصلاحات بایستی پیروز شود چون ایران و ایرانی شایسته بهتر از اینهاست .

عارف تصریح کرد: بایستی آرامش و آسایش را به بازنشستگان برگردانیم، جوانان ما آینده ای درخشان داشته باشند و ایرانی آباد، آزاد و شاد داشته باشیم.

 

عارف ادامه داد: نباید دیگر کارگر و جوان ما بیکار باشند، بایستی مطالبات به حق اقشار مختلف به ویژه زنان را پیگیری کنیم، منزلت را به قشر معلم برگردانیم، منزلت و عقلانیت را بر امور اداری کشور حاکم کنیم، به کمک مردم فساد را ریشه کن و از همه ظرفیت قاون اساسی به خصوص فصل سوم قانون اساسی یعنی حقوق ملت پاسداری کنیم.

 

وی افزود: باید حقوق اقوام و فرهنگ‌ها را محترم بشناسیم و تنوع فرهنگی را یک مزیت برای کشور بدانیم زیرا تنوع فرهنگی مقوم فرهنگ ملی است، همچنین با پشتوانه مردم باید کشوری پیشرفته ومتعالی داشته باشیم.

 

عارف تصریح کرد: رمز پیروزی و موفقیت تفکر اصلاحات حضور مردم است، زیرا اصلاحات در مردم سالاری معنا پیدا می کند و حضور پرشورمردم یعنی حل مشکلات.

 

وی افزود: دانشجوی ما باید احساس شخصیت و غرور کند و بایستی پیشتازی دانشجو و مرجعیت اجتماعی دانشجو را به این قشر برگردانیم.

 

 

عارف گفت:‌ دانشجو سرمایه ملی ماست ونیروی جوان سرمایه معنوی واجتماعی کشورمحسوب می شود، ما باید قدراین سرمایه را بدانیم.

 

 

وی خطاب به مردم تاکید کرد: اگر بخواهیم تفکر اصلاحات پیروز شود، باید 24 خرداد به پای صندوق‌های رای بیایید و با مشارکت جدی تفکر اصلاح طلبی را پیروز کنید.

 

عارف تاکیدکرد: ما با امید به آینده، پیشرفت کشور و حل مشکلات شما جوانان در صحنه حضور داریم، بنابراین منتظر حضور شما در پای صندوق های رای هستیم.

 

وی ادامه داد: بایستی زمینه را برای توسعه و پیشرفت کشور و پاسخگویی به نیاز اقشار جامعه فراهم کنیم، رونق بازار کسب و کار را برگردانیم تا کاسب کاران با عزت زندگی کنند و مطالبات به حق همه اقشار برآورده شود.

 

عارف اضافه کرد: امیدوارم شما جوانان در کنار حضور پر رنگ، دیگران را تشویق به مشارکت کنید؛گرچه می دانم که متاسفانه مسایلی وجود دارد که هنوز جوانان درگیر آن هستند و این مسایل انگیزه را از آنان گرفته است، اما نمی توان درگذشته ماند، بلکه باید از آن درس گرفت برای آینده.

 

وی تاکید کرد: خواهش من به عنوان یک شهروند کوچک حضور پرشور شماست تا زمینه را برای حل مشکلات کشور فراهم کنید.

نظر شما