شناسهٔ خبر: 37667 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مجلس‌ایران

گزینه‌های حداد برای کابینه مشخص شده اند

نشست خبری حدادعادل در خبرگزاری فارس نماینده اقتصادی حداد عادل با بیان اینکه گزینه‌های منتخب آقای حداد برای کابینه مشخص و رایزنی‌های لازم نیز با این افراد انجام شده است، گفت: ایشان با هر کسی می‌تواند به راحتی کار کند.

به گزارش مجلس ایران، الیاس نادران در گفت‌وگو با تسنیم در مورد مشخص شدن کابینه اقتصادی حداد عادل اظهار داشت: آقای حداد عادل 34 سال است که در بخش‌های مدیریتی کشور از جمله، مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای انقلاب فرهنگی، به قدر کافی افراد مورد اعتماد که ظرفیت اجرایی در کشور داشته باشند را دارند و شخصیت ایشان از افرادی برای کمک کردن در کار اجرایی درخواست کنند مورد موافقت قرر می‌گیرد.

وی ادامه داد: نیاز به اینکه آقای حداد اعلام کنند چه افرادی با وی بوده و همکاران ایشان هستند، نیست. بین افراد اصول‌گرایی که در حال حاضر نامزد ریاست جمهوری هستند، تردید ندارم اگر ایشان از آنها درخواست کند که به وی در کار‌های اجرایی کشور کمک کنند، آنها مشکلی نخواهند داشت. همچنین، محدود کردن افراد ضرورتی ندارد و با گشاده رویی و سعه صدر که از آقای حداد سراغ دارم و با این ویژگی اگر از فردی درخواست کمک کند حتما مورد اسقبال قرار می‌گیرد.

نماینده اقتصادی حداد عادل در پاسخ به این سؤال که آیا برای وزارت اقتصاد و سایر وزارت ‌خانه‌ها افراد مورد نظر انتخاب شده‌ است، بیان کرد:  ایشان هم در مورد وزرای خود فکر کرده‌اند و هم گزینه‌هایی دارند و رایزنی‌های لازم نیز انجام شده، ولی اعلام نمی‌کنند زیرا این کار کمکی به رأی وی نمی‌کند و ممکن است حتی برای آن افراد نیز معذوریت ایجاد کند. بنابراین وی از همه اصولگرایان که بتوان در حوزه اجرایی کشور به ایشان کمک کنند، استفاده خواهد کرد و ایشان به راحتی می توانند با افراد کار می‌کنند.

نظر شما