شناسهٔ خبر: 37641 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مجلس‌ایران

دروغ شاخدار سخنگوی حسن روحانی

نوبخت سخنگوی ستاد انتخاباتی روحانی در دروغی شاخدار گفت: هر شب در ایران سه میلیون و 500 هزار نفر بدون حتی یک تکه نان شب را صبح می‌کنند! او البته منبع این آمارش را اعلام نکرد اما این چنین نتیجه گرفت که تمام کسانی که بیکارند، هیچ چیزی برای خوردن ندارند.

به گزارش مجلس ایران به نقل از جهان، محمد باقر نوبخت در جمع مردم قزوین تصریح کرد: روحانی برای بازگشت اصلاح‌طلبانی به عرصه وارد شده است که نتیجه تلاش و مجاهدت هاشمی و خاتمی هستند.

وی ادعا کرد: هر شب در ایران سه میلیون و 500 هزار نفر بدون حتی یک تکه نان شب را صبح می‌کنند. مرکز آمار ایران نیز اعلام کرده است که این تعداد بی‌کار هیچ درآمدی ندارند و این شرایط بد اقتصادی در وضعیتی رخ داده که کشورمان در طول هشت سال گذشته از بهره‌مندی از افراد شایسته‌ و ارزنده‌ محروم بوده است.

نوبخت البته منبع این آمارش را اعلام نکرد اما این چنین نتیجه گرفت که تمام کسانی که بیکارند، هیچ چیزی برای خوردن ندارند. با حساب و کتاب نوبخت باید تاکنون فاجعه ای مانند قحطی بزرگ بعد از جنگ جهانی اول در ایران رخ داده و میلیون ها نفر قربانی شده باشند!

سخنگوی روحانی از این دروغ چنین نتیجه گرفته که نبودن "افراد شایسته و ارزنده"(او و دوستانش) در قدرت، منجر به این فاجعه شده است!

وی همچنین گفته است: شعار ساده‌زیستی و مقابله با اشرافی‌گری که از سوی اصولگرایان بیان می‌شود، یک دروغ است.

نظر شما