شناسهٔ خبر: 37565 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مجلس‌ایران

نباید به حداد رای داد!

حداد نباید به حداد رای داد، چون بلد نیست به وسیله بازی با احساسات مردم برای خودش رای جمع کند.

مجلس ایران؛ چرا باید به حداد عادل رای داد وقتی به جای سردادن شعارهایی که امروز لقلقه زبان هرکسی برای ژست روشنفکری گرفتن است، شعار دفاع از عملکرد کلی نظام را سر می دهد؟!

چرا باید به حداد رای داد وقتی بلد نیست در میان صحبت هایش نامی از یک خواننده مدافع نظام - مثلا علیرضا افتخاری - را ببرد، مگر افتخاری جزئی از اپوزیسیون حساب می شود؟!

چرا باید به حدادعادل رای داد، وقتی بلد نیست، به جای صحبت از «تدبیر در سیاست» سخن از «پایان سیاست» بزند و آنقدر آن را به توده ای شدن بکشاند که آن را به خسته شدن مردم از سیاست بکشاند؟!

چرا باید به حداد رای داد وقتی نمی تواند در هر نطق انتخاباتی اش از پیشینه مجلسی که وی زمامدار آن بود در تعامل با دولت اصلاحات حرف بزند و بگوید «در مجلس که بودیم روزی نبود که مسئله با دولت نباشد و ما کارها را انجام ندهیم و ...»؟!

چرا باید به حداد رای داد وقتی به جای اینکه از وقتش برای رای آوردن استفاده کند، حرف های رهبری و انقلاب را تکرار می کند؟!

چرا به حداد رای بدهیم، وقتی بلد نیست با مشت به میز بکوبد، و نگرانی خود را از اوضاع فعلی نشان دهد؟!

چرا باید به حداد رای داد وقتی بلد نیست لیستی از اقشار و اقوام ایرانی را چندبار از روی متن بخواند و ابراز همدردی کند، و فقط نشسته و اصول و روش خودش را می گوید؟!

چرا باید به حداد رای داد وقتی بلد نیست بدون گرفتن تاییدی از رهبری برای سیاست های کلان، آن را به مردم بیان کند، تا رای بیشتری را جذب کند، بدون این که کوچک ترین احتمالی برای تحقق این شعارها وجود داشته باشد!

چرا باید به حداد رای داد وقتی بلد نیست بیانیه کمونیست ها را با کمی تغییر در ظاهر، برای جلب افکار عمومی قرائت کند؟!

چرا باید به حداد رای بدهیم، وقتی مانند رهبری در گذشته  گیر کرده است و هنوز بعد از چهارسال با موضع گیری در مقابل فتنه، بخشی از رای اش را می شکند؟!

خلاصه اینکه نباید به حداد رای داد، چون پوپولیست و عوام فریب نیست، نباید به حداد رای داد چون بلد نیست چگونه از احساسات مردم برای رای آوردنش استفاده کند. نباید به حداد رای داد چون حرف انقلاب اسلامی را به جای حرف خودش می زند.

نظر شما