شناسهٔ خبر: 37147 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مجلس‌ایران

شبکه جام جم و شبکه 1ول سیما اعلام کردند:

قطع ناگهانی برنامه تبلیغاتی عارف از شبکه جام جم/ نقص فنی تقصیر ستاد جلیلی بود

سیما دیشب در برنامه انتخاباتی دو کاندیدای ریاست جمهوری نقص فنی پیش آمد که منجر به قطع کامل برنامه یکی از نها شد.صدا و سیما پخش این برنامه را به زمان دیگر موکول کرد.

به گزارش مجلس ایران محمد رضا عارف در ساعات پایانی روز یکشنبه با حضور در برنامه انتخابات ایرانی که از شبکه جهانی جام جم پخش می‌شد، به سوالات ایرانیان خارج از کشور پاسخ داد.

وی در این برنامه تلویزیونی به تشریح برنامه‌های خود درباره مسائل مختلف و ایرانیان خارج از کشور پرداخت.در اواسط این برنامه تلویزیونی، به دلیل نقص فنی برنامه انتخاباتی محمد رضا عارف قطع شد.

در اولین زیرنویس اعلام شد: بینندگان محترم به علت قطع صدا، ادامه برنامه انتخاب ایرانی تا چند لحظه دیگر. در ادامه اعلام شد: به علت عدم رفع اشکال فنی نوار، این برنامه در اسرع وقت پخش خواهد شد. دقایقی بعد نیز این زیرنویس پخش شد که "با عرض پوزش به علت مشکل فنی، برنامه در فرصت مناسب پخش می‌شود".

طبق اعلام شبکه جام جم، پخش کامل این برنامه به زمان دیگری موکول شد. برنامه "انتخاب ایرانی" هر شب ساعت 23:30 با حضور نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از شبکه جام جم پخش می شود.

شبکه اول سیما نیز شب گذشته پس از پخش نطق تلویزیونی سعید جلیلی یکی دیگر از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد نقص فنی در آن برنامه تبلیغاتی تقصیر ستاد انتخاباتی سعید جلیلی بوده است.

نظر شما