شناسهٔ خبر: 36860 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مجلس‌ایران

گفت و گوی اختصاصی/ شاکری:

با در نظر گرفتن بیست معیار به زاکانی رسیدیم

شاکری عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی درباره معیارهای انتخاب کاندیدای اصلح گفت: اعضای این جبهه بیست معیار را به عنوان شاخص های کاندید اصلح تنظیم کردند که براساس آن آقای زاکانی را برای کاندیداتوری انتخاب کردیم.

مجتبی شاکری عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و سخنگوی سیاسی جبهه حماسه سازان در گفت و گو با مجلس ایران درباره معیارهای انتخاب کاندیدای اصلح گفت: دارا بودن تحصیلات عالی، قدرت درک و تحلیل درست شرایط، شچاعت در بیان مواضع و نیز استقامت در برابر سلطه می تواند از ویژگی های کاندیدای ریاست جمهوری باشد.

شاکری تصریح کرد: دوری از انحرافات، طایفه و قوم گرایی ها، کارآمدی و اینکه فرد بتواند با گرفتن مشاوره های کارشناسی از افراد خبره وتوانمندی هایش از پس مشکلات کشور برآید از دیگر ویژگی های کاندیدای اصلح است.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران ادامه داد: یک کاندید اصلح باید روحیه تبدیل تهدیدها به فرصت ها را داشته باشد و بتواند با انرژی ای که دارد در مقابل نظام سلطه با ابتکار ایستادگی کند.

سخنگوی سیاسی جبهه حماسه سازان درباره دیگر شاخص ها و ملاک های رئیس جمهور منتخب گفت: اعضای این جبهه طی سالیان دراز حضور در دوران دفاع مقدس و نیز پس از آن در دانشگاه ها با توجه به تحقیقات، یافته ها و بهره گیری از بیانات رهبر انقلاب 20 معیار را به عنوان شاخص های کاندید اصلح تنظیم کردند که براساس آن آقای زاکانی را برای کاندیداتوری انتخاب کردیم.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین شاخص های یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نداشتن عیوب دولت فعلی و ادامه دادن نکات مثبت دولت است، اضافه کرد: قدرت پاسخگویی بالا در مناظرات، داشتن روحیه مدیریتی، پایبندی به قانون اساسی و اخلاق مداری از دیگر شاخص های مهم است.

شاکری در پایان تصریح کرد: چنانچه آقای جلیلی تمایل داشته باشند ما با ایشان ائتلاف می کنیم نه رقابت.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۲-۰۲-۲۸ ۲۳:۵۴سید 0 1

    ممنون
                                

نظر شما