شناسهٔ خبر: 36800 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مجلس‌ایران

گفت و گوی اختصاصی/ سخنگوی جبهه پایداری:

نیاز به اتحاد اصولگرایان، امروز بیش از هر زمان دیگری احساس می شود

قاضی زاده سخنگوی جبهه پایداری گفت: امروز بیش از هرزمان دیگری اصولگرایان باید باهم متحد باشند و مردم را تشویق به حضور گسترده در انتخابات کنند تا نظام حفظ شود.

امیرحسین قاضی‌زاده سخنگوی جبهه پایداری در گفت و گو با خبرنگار مجلس ایران درباره لزوم حفظ وحدت اصولگرایان اظهار کرد: اگر در جریان انتخابات دقت نکنیم و بغض و کینه هایی برای طرفین بوجود بیاید تا بعد از انتخابات هم این کینه ورزی ها ادامه پیدا می کند.

وی بیان کرد: مشکلات اخیرکشور از انتخابات سال 84 آغاز شد و تا کنون هم ادامه دارد و می بینیم که برخی افراد و چهره ها ازآن زمان تا کنون می خواهند خود را به هر نحوی که شده حفظ کنند و دوباره به انتخابات وارد شده اند.

قاضی زاده گفت: وقتی اختلاف ها، کینه توزی و نزاع ها در درون کشور ادامه داشته باشد دشمن هم طمع می ورزد و کار را خراب تر می کند و با دخالت هایش وضع ناخوشایندی را بوجود می آورد.

سخنگوی جبهه پایداری با اشاره به حضور هاشمی رفسنجانی و رحیم مشایی در انتخابات گفت: حضور افرادی از این جنس در انتخابات جای بحث دارد. مطمئنا شورای نگهبان با چارچوب های حقوقی باید صلاحیت کاندیداها را در نظر بگیرد واگر کسی تخلفی در فتنه داشته و در مشکلات نظام مشارکت داشته باشد را مطمئنا باید رد کند.

وی تصریح کرد: همانطوری که ما مراجع تقلید زیادی در کشور داریم اما چند نفر به عنوان مرجع معرفی می شوند الان هم با توجه به جریانات فکری ای که وجود دارد ضمن اینکه همه سلایق باید باشند اما از تعدد افراد خودداری شود تا به یک وحدت جامع برسیم.

قاضی زاده گفت: حفاظت از نظام از اوجب واجبات است، وقتی لفظ نظام را مطرح می کنیم منظورمان حکومت نیست، بلکه مجموعه سیستمی که برای پیگیری یکسری آرمان هایی که امام راحل بیان کرده اند و مردم با آن بیعت کرده اند و جمهوری اسلامی بوجود آمده و منجربه ایجاد حکومت مردمسالاری دینی شده مدنظر است.

وی در ادامه گفت: هرجریان داخلی و خارجی که بخواهد از فرصت نظام برای بیعت مجدد با مردم، استفاده کند و نظام را با ساقط کردن کارکردهای اصلی آن زمین بزند محکوم به شکست است.

سخنگوی جبهه پایداری خاطرنشان کرد: امروز بیش از هرزمان دیگری اصولگرایان باید باهم متحد باشند و مردم را روشن کنند و آنها را تشویق به حضور گسترده در انتخابات کنند تا نظام حفظ شود.

قاضی زاده در ادامه خاطرنشان کرد: اسلام انجام تکلیف را به همه ما آموخته است و با این نگاه افراد تصدی امور را دست می گیرند ومسئولیت می پذیرند نه برای پست و مقام. در این میان اصولگرایان وقتی می بینند کسی هست که می تواند کارها را به خوبی انجام دهد، میدان را به او بدهند و به او کمک کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: نیت در این نظام باید انجام کار خیر باشد، ما باید در این برهه خطرناک مراقب نفس بوده و برادران دینی مان را حمایت کنیم. اگر هم مشکلی وجود داشت دلایل خود را با کلامی خوب و منطقی بیان کنند و از بروز هرگونه اختلاف بپرهیزند و مردم را دعوت به خوب کنند نه دعوت به خود .

نظر شما