شناسهٔ خبر: 36732 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مجلس‌ایران

بازی رسانه ای علیه حدادعادل ادامه دارد؛

«عصر ایران» پای جلیلی را هم وسط کشید

جلیلی حداد پس از تحریف دو روز پیش خبرگزاری مهر در سخنرانی دکتر حدادعادل که با واکنش دفتر این کاندیدای ریاست جمهوری مواجه شد، روز گذشته سایت خبری عصر ایران نیز به نوع دیگری این بازی انتخاباتی ناصحیح را ادامه داد.

به گزارش مجلس ایران، پس از تحریف دو روز پیش خبرگزاری مهر در سخنرانی دکتر حدادعادل که با واکنش دفتر این کاندیدای ریاست جمهوری مواجه شد،  روز گذشته سایت خبری عصر ایران نیز به نوع دیگری این بازی انتخاباتی ناصحیح را ادامه داد.

عصر ایران با تحریف دوباره در گزارش تحریف مهر در صحبت های حداد، سعی کرد جلیلی را نیز وارد این بازی کند. همانطور که در تصویر نیز مشاهده می شود این سایت خبری سعی کرده اینگونه القا کند که موضوع تحریف شده در صحبت های حدادعادل، درباره محبوبیت بیشتر سعید جلیلی بوده است. در حالی که در وسط خبر عصر ایران، عبارت «محبوبیت بیشتر یکی از کاندیداهای ائتلاف سه گانه» ذکر شده اما در تیتر مطلب و در جمله پایانی با تحریفی آشکار نام سعید جلیلی به جای نام یکی از کاندیداهای ائتلاف سه گانه قرارگرفته است. مسئله ای که شاید به زعم عصر ایران و رسانه های همسویشان می تواند رابطه جلیلی و حدادعادل را تحت الشعاع قرار دهد.  

عصر ایران

مجلس ایران

 

هرکس اندک اشرافی به آرایش های سیاسی حال حاضر کشور داشته باشد می داند جلیلی هم اکنون جزء کاندیداهای ائتلاف پیشرفت نیست. اما مسئولان عصر ایران یا از این اندک اطلاعات سیاسی محرومند و یا اغراض دیگری آن ها را به سمت این گونه تحریفات سوق داده است.

به نظر می رسد بازی مذمومی که چندی است برخی از رسانه ها در اردوگاه اصولگرایان به راه انداخته اند در نهایت با عکس العمل منفی مردم به کاندیدای مورد نظر این رسانه ها همراه شود. مسئله ای که شاید مورد پسند هیچ یک از اصولگرایان نباشد اما خود کرده را تدبیر نیست.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۲-۰۲-۲۴ ۱۹:۰۶سجاد 0 0

    خدا شفاشون بده!
                                

نظر شما