شناسهٔ خبر: 183067 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

آمریکا به دنبال ترمیم چهره کتک‌خورده اسرائیل در جریان عملیات «وعده صادق» است

سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس خبر کذب مورد هدف قرار گرفتن پایگاه‌های نظامی در خاک ایران را پروژه جنگ روانی آمریکا دانست که به دنبال ترمیم چهره کتک‌خورده اسرائیل در جریان عملیات «وعده صادق» است.

به گزارش «نماینده»، علیرضا سلیمی در واکنش به انهدام ریزپرنده‌های ناشناس در استان اصفهان از سوی پدافند هوایی کشورمان گفت: دشمن صهیونیستی باید بداند هر اقدامی انجام دهد پاسخ بعدی جمهوری اسلامی کوبنده و بسیار سخت خواهد بود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با یادآوری این مطلب که پیش از این نیز شاهد برخی ریزپرنده های نفوذی در کشور بوده ایم که با واکنش جدی جمهوری اسلامی مواجه شده و توفیقی در عملیات خود پیدا نکرده بودند، گفت: از آسمان کشور با دقت حفاظت می شود و پدافند هوایی کشورمان با رصد دقیق هر نوع پرواز مشکوکی به سرعت نسبت به آن واکنش نشان می دهد.

وی در ادامه درباره برخی اخبار کذب که از سوی رسانه‌های غربی درباره مورد هدف قرار گرفتن پایگاه‌های نظامی در خاک ایران منتشر می شود، اذعان کرد: رسانه های غربی با انتشار این اخبار به دنبال ایجاد جنگ روانی میان مردم هستند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به هوشیاری و هوشمندی مردم در دریافت اخبار، خاطرنشان کرد: امروز آمریکا به دنبال ترمیم چهره کتک خورده اسرائیل از عملیات «وعده صادق» است تا از این رو با تحرکات این چنین و جنگ رسانه ای تلاش دارد چهره در هم شکسته خود و هم پیمانانش را ترمیم کند.

نظر شما