شناسهٔ خبر: 182966 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

متفکرآزاد: آمریکا و انگلیس شریک جرم رژیم صهیونیستی هستند

متفکر آزاد عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و انگلیس تمام تلاش‌شان آن است که اقدامی علیه رژیم صهیونیستی صورت نگیرد که این نشان می‌دهد آنها شریک جرم این رژیم جعلی هستند.

به گزارش «نماینده»، روح‌الله متفکرآزاد با اشاره به نشست فوری شورای امنیت سازمان ملل در پی حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق گفت: ساعت شنی عمر رژیم صهیونیستی به نقطه‌ خطرناکی رسیده است؛ به طوری که عمرش به شمارش افتاده و در حال فروپاشی است. وضعیت اجتماعی رژیم صهیونیستی به هم ریخته و علی‌رغم انجام تمامی جنایات در غزه نتوانسته به اهدافش برسد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی به لحاظ بین‌المللی دچار رسوایی سنگینی شده و در داخل هم با به هم ریختگی و آشفتگی دست و پنجه نرم می‌کند آخرین اقدامش هم حمله به کنسولگری ایران در دمشق بوده که این نشان دیگری از بلند شدن صدای شیپور اتمام عمر این رژیم منحوس است.

منتخب مجلس دوازدهم خاطر نشان کرد: در این بین انگلیس و آمریکا به عنوان پدیدآورنده و حامی رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی به دنبال حمایت است و از هرگونه اقدامی علیه این رژیم جلوگیری می‌کند اقداماتی که نشان می‌دهد که آنها شریک جرم اسرائیل هستند.

متفکرآزاد در ادامه درباره لزوم استفاده از ظرفیت دیپلماسی پارلمانی برای محکویمت جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: ما از تمامی ظرفیت‌مان برای حمایت از محور مقاومت استفاده می‌کنیم و با همپیمانان منطقه‌ای و پارلمانی غیرمنطقه‌ای در تعامل هستیم تا ضمن حمایت از محور مقاومت جنایات رژیم صهیونیستی را به گوش همه جهانیان برسانیم.

نظر شما