شناسهٔ خبر: 182955 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

انتقام خون شهدای حمله به کنسولگری ایران «مطالبه ملی» است

پیرهادی عضو هیأت رییسه مجلس گفت: انتقام خون شهدا و مدافعان امنیت کشورمان در جنایت تروریستی اخیر یک مطالبه ملی است و باید پاسخی مناسب و کوبنده به این گستاخی رژیم اسراییل داده شود.

به گزارش «نماینده»، محسن پیرهادی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمله به کنسولگری ایران در دمشق یک جنایت بین المللی و نشان دهنده اوج استیصال و درماندگی رژیم صهیونیستی و آمریکا در جنگ با جریان مقاومت در غزه است، گفت: انتقام خون شهدا و مدافعان امنیت کشورمان در این جنایت تروریستی یک مطالبه ملی است و باید پاسخی مناسب و کوبنده به این گستاخی اسرائیل داده شود.

بی‌توجهی عامدانه رژیم صهیونیستی به حقوق بین‌المللی

وی ادامه داد: در کنار نقض اصول بین المللی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق که منجر به شهادت جمعی از فرماندهان نظامی کشورمان شد، نقض حقوق هوایی سوریه و حتی همزمانی این اقدام رژیم صهیونیستی با اتفاق نظر جامعه بین المللی برای ایجاد آتش بس در غزه آشکار کرد که نتانیاهو عامدانه به درخواست و جامعه جهانی بی توجه است.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دوام و بقای دولت نتانیاهو در اسرائیل به استمرار این جنگ و ناآرامی در منطقه وابسته است، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی که در جنگ غزه درمانده شده است، می‌خواهد دامنه جنگ و ناآرامی را به تمام منطقه تسری دهد تا شاید بتواند با این استراتژی سرپوشی بر شکست مفتضحانه‌اش در قبال مقاومت غزه بگذارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه هماهنگ اقدام می‌کنند، افزود: رژیم صهیونیستی و آمریکا سال‌ها است رؤیای حمله به ایران را در سر می‌پرورانند اما جسارت و توان این رویارویی را با ایران ندارند و می‌دانند که جنگ با ایران منجر به حذف آنها از خاورمیانه خواهد شد.

شکوه راهپیمایی روز قدس تقویت کننده امنیت کشور است

پیرهادی با تاکید بر اینکه روز قدس یک رویداد و میثاق مشترک در میان کشورهای اسلامی است، ادامه داد: به واسطه تبعات سنگین جنگ غزه به رژیم صهیونیستی و ثمرات عملیات طوفان الاقصی که هیمنه رژیم صهیونیستی و آمریکا را در منطقه درهم شکسته، امسال روز قدس و بزرگداشت آن از اهمیت ویژه‌تری نسبت به سال‌های گذشته برخوردار است.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شکوه راهپیمایی روز قدس و حضور مردم در این راهپیمایی تقویت کننده امنیت کشور در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه است، گفت: راهپیمایی امسال روز قدس با شکوه هرچه بیشتر و استقبال بیش از پیش مردم در کشور همراه خواهد شد و دیگر کشورهای مسلمان نیز در دفاع از مردم مظلوم غزه به میدان خواهند آمد و از جنایات بی وقفه آمریکا و رژیم صهیونیستی ابراز انزجار خواهند کرد.

نظر شما