شناسهٔ خبر: 182942 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

شورای ائتلاف: پاسخ سخت ایران به جنایت دمشق در راه است

شورای ائتلاف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور پیامی از نقش شهید زاهدی در تشکیل جبهه مقاومت و طراحی عملیات طوفان الاقصی تجلیل کرد.

به گزارش «نماینده»، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور پیامی از نقش شهید زاهدی در تشکیل جبهه مقاومت و طراحی عملیات طوفان الاقصی تجلیل کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«سرلشکر پاسدار محمد رضا زاهدی به همراه جمعی از همرزمانش، مزد سال ها مجاهدت خالصانه را در لیالی قدر و روز شهادت امیرمومنان علی (ع) دریافت کرد تا در حلقه اولیا و شهدا، متنعم به رضوان الهی شود.

نقش راهبردی شهید زاهدی در تشکیل و استحکام بخشی به جبهه مقاومت و همچنین طراحی و اجرای طوفان‌الاقصی از افتخارات بزرگی است که مجاهدت های خاموش این فرمانده کبیر را در اوراق افتخارات مبارزات ضدرژیم اشغالگر جاودانه خواهد ساخت.

ضربات مهلکی که این روزها برتاروپود اشغالگران قدس وارد می شود، سردمداران جنایت پیشه صهیونیستی را به مرز درماندگی و استیصال کشانده و حمله ناجوانمردانه به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، گواهی روشن بر این مدعاست.

حامیان تل آویو بدانند پاسخ سخت و پشیمان کننده جمهوری اسلامی ایران به این جنایت خونبار در راه است و یقینا معادلات آینده منطقه را به حول و قوه الهی تحت تاثیر قرار خواهد داد.

بار دیگر درود و سلام می فرستیم بر ارواح طیبه هفت شهید راه قدس و از مردم غیور تهران دعوت می کنیم ضمن حضور در راهپیمایی روزقدس، در تشییع و بدرقه این مجاهدان پرافتخار، حضوری باشکوه داشته باشند.»

نظر شما