شناسهٔ خبر: 182941 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

جبهه مقاومت وارد مرحله جدیدی شده/ جنایات صهیونیست‌ها با چراغ سبز آمریکاست

سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی با حمله به مستشاران ایران دنبال این است که پشتیبانی از جبهه مقاومت را دچار اخلال کرده و مانع از پیشرفت ها و پیروزی های جبهه مقاومت در غزه شود.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام علیرضا سلیمی درباره حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه گفت: حملات و جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه نشان داد که شاکله این رژیم پوسیده است و به رغم حمایت های تسلیحاتی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از رژیم صهیونیستی، اما این رژیم کودک کش نتوانست به اهداف مدنظر خود در غزه دست یابد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: رژیم صهیونیستی به دنبال اقداماتی است که چهره شکست خورده خود را ترمیم کند و از آنجا که قوای ارتش آنها تحلیل رفته، این رژیم با ترورهای کور به دنبال تقویت روحیه سربازانش است.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تصور رژیم سفاک و آدم کش صهیونیستی این است که با حمله به مستشاران ایران می تواند پشتیبانی از جبهه مقاومت را دچار اخلال کرده و مانع از پیشرفت ها و پیروزی های جبهه مقاومت در غزه شود.

وی با بیان جبهه مقاومت پس از ترورهای کور صهیونیست ها وارد مرحله جدیدی خواهد شد، گفت: رژیم صهیونیستی به دلیل اقدامات جنایتکارانه خود و شهادت مستشاران ایران در سوریه ضربه سخت، مهلک و پشیمان کننده ای دریافت خواهد کرد.

سلیمی با تاکید بر اینکه اقدام صهیونیست ها علیه مستشاران ایران در سوریه با چراغ سبز آمریکا انجام شده است، تصریح کرد: قطعا دستان بایدن و نتانیاهو در این جنایت مشترک به خون آلوده است و باید نسبت به رفتار خود در نقض قوانین بین المللی پاسخگو باشند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی در بیمارستان الشفا غزه اظهار داشت: رژیمی که به بیماران و زنان باردار رحم نکرده و آنها را در بیمارستان اعدام می کند، برای ادامه جنایت های خود از هیچ اقدام خلاف انسانیت واهمه ندارد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه سازمان های بین المللی در شهادت مستشاران ایران فقط به یک بیانیه اکتفا کرده و عملکرد خوبی نداشتند، عنوان کرد: باید همه کشورها برای این ترورهای کور اقدام عملی و محدودساز در قبال رژیم خونخوار صهیونیستی انجام دهند. چرا که این رژیم با محاصره غذایی و دارویی مردم غزه بزرگترین گرسنگی قرن را برای فلسطینیان رقم زد و ترورهای اخیر هم نشان داد از هیچ جنایتی فروگذار نیست.

سلیمی اضافه کرد: ادامه یافتن جنایت های صهیونیست ها به هرج مرج جهان منجر خواهد شد و همه کشورها را تحت تأثیر قرار خواهد داد. لذا همه کشورها برای حفظ صلح و امنیت خود باید علیه جنایت صهیونیست ها فعالانه عمل کنند. اما متاسفانه تاکنون کشورهای اروپایی موضع هماهنگ و شفافی را در این خصوص اتخاذ نکردند.

وی خاطرنشان کرد: برای حفظ صلح و امنیت جهانی اتخاذ اقدامات عملی و پشیمان کننده از سوی جامعه بین الملل علیه رژیم صهیونیستی ضروری است.

نظر شما