شناسهٔ خبر: 182921 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

عجز صهیونیست‌های تا بن دندان مسلح در برابر قدرت ایمان جبهه مقاومت و مردم غزه

میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس معتقد است انفعال سران برخی از کشورهای عربی در برابر اقدامات جنایتکارانه صهیونیست‌های در قبال مردم غزه، منشأ خطری برای تمامی جهان اسلام است.

به گزارش «نماینده»، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی ، با اشاره به اهمیت جلوگیری از وقوع فاجعه انسانی در غزه در پی 6 ماه مقاومت مستمر مردم این منطقه، گفت: امروز وضعیت غزه از مهم ترین دغدغه های جهان اسلام است که اگر هرچه سریع تر به وضعیت آن رسیدگی نشود، دامنه جنگ که در حال حاضر به کرانه باختری نیز سرایت پیدا کرده به کل منطقه گسترش خواهد یافت.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه صهیونیست ها به دنبال پایان دادن به این جنگ نیستند، اظهار کرد: در این بین سران برخی از کشورهای عربی بسیار منفعل عمل می کنند که منشأ خطر برای تمامی جهان اسلام است.

وی با اشاره به اهداف صهیونیست ها از این جنگ که همان از بین بردن هویت فلسطینی ها و اشغال تمامی سرزمین آنها در پی بیرون راندن آنها است، یادآور شد: صهیونیست ها از هیچ اقدام جنایتکارانه ای در غزه فروگذار نمی کنند و در این مسیر آمریکا و کشورهای غربی نیز حامی آن هستند ضمن اینکه سازمان های بین المللی نیز در برابر این نسل کشی آشکار، سکوت کرده اند.

میرتاج الدینی در پایان اظهارات خود افزود: امروز فلسطینیان توانسته اند علیرغم تمام فشارهای جنگی که کمتر جامعه ای قادر به تحمل آن است، ایستادگی کنند. صهیونیست ها به لحاظ تجهیزات نظامی بسیار پیشرفته و مجهز هستند اما مردم غزه با سلاح ایمان به خدا و سنت های الهی تا کنون توانسته اند به گونه ای در میدان حضور یابند که خود نوعی معجزه الهی است و آنها را در عرصه بین الملل، پیروز واقعی نشان می دهد و اسرائیلی ها را عاجز کرده است.

نظر شما