شناسهٔ خبر: 182912 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

اعلام تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در تهران

احیاء شب قدر در آمریکا معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: در سه شب قدر تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر تهران ممنوع خواهد بود. همچنین هرگونه عملیات عمرانی و حفاری در سطح معابر شهر تهران نیز ممنوع است.

به گزارش«نماینده»، سرهنگ احسان مومنی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به شب‌های پرفضیلت قدر و حضور گسترده شهروندان در هیئت‌های مذهبی جهت انجام فرایض این شب‌ها، پلیس راهور تهران بزرگ نیز به جهت سهولت رانندگان و حضور در مراسمات این شبها وهمچنین تردد سایر شهروندان در دیگر مسیرها ، تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای را اندیشیده است.

وی افزود: همکاران بنده در هر سه شب قدر در اطراف و معابر پیرامونی تکایا ، حسینه‌ها و امامزاده‌هایی که مراسمات شب‌های قدر برگزار می‌شود حضور صددرصدی و فعال دارند .

سرهنگ مومنی ادامه داد: در محل‌هایی که فضای مناسب پارک داریم با نصب بنر جهت پارک وسایل نقلیه به شهروندان اطلاع‌رسانی می‌شود.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود : توصیه می‌شود خودروهای خود را به گونه‌ای که قسمت عقب خودرو رو به پیاده رو و قسمت جلویی آن رو به خیابان باشد پارک باشد که هنگام اتمام مراسم بتوانند به راحتی از پارک خارج شوند.

سرهنگ مومنی گفت: در این سه شب قدر تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر تهران ممنوع خواهد بود. همچنین هرگونه عملیات عمرانی و حفاری در سطح معابر شهر تهران نیز ممنوع است.

وی اظهار کرد: به رانندگان توصیه می‌شود از توقفات دوبله و سد معبر در سطح معابر خصوصا اطراف محل برگزاری مراسمات و نیز از توقف در حریم میادین و تقاطع‌ها که باعث کندی تردد دیگر وسایل نقلیه می‌شود جداخودداری کنند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: توصیه می‌شود پس از اتمام مراسمات با توجه به تاریکی هوا و خستگی و خواب آلودگی با دقت بیشتری رانندگی کنند وسرعت و سبقت را مد نظر قرار داده تا شاهد وقوع حوادث نباشیم.

نظر شما