شناسهٔ خبر: 182876 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

صادرات کالاها و مبادلات پولی در سایه دیپلماسی اقتصادی دولت تسهیل شد

بابایی کارنامی نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دیپلماسی اقتصادی فعال دولت باعث شده تا ما امروز شاهد تسهیل در صادرات کالاها و همچنین مبادلات پولی با دیگر کشورها باشیم.

به گزارش «نماینده»، علی بابایی کارنامی گفت: دولت در حوزه دیپلماسی اقتصادی عملکرد خوبی داشته و ما شاهد اتفاقات مثبتی به دنبال این دیپلماسی فعال بوده‌ایم.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در سایه دیپلماسی فعال اقتصادی دولت، صادرات کالاها و مبادلات پولی ایران با دیگر کشورها تسهیل شده است و این کار با سهولت بیشتری نسبت به گذشته در حال انجام است.

بابایی کارنامی افزود: گسترش روابط اقتصادی با کشور عربستان و دیگر کشورهای عربی از نمونه های بارز دیپلماسی اقتصادی دولت است.

وی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که تیم اقتصادی دولت نسبت به گذشته هماهنگ‌تر عمل می‌کند و وزرای اقتصادی با تعامل و همکاری و هماهنگی بیشتر کارها را به پیش می‌برند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ظرفیت‌های زیادی برای مبادلات اقتصادی در حوزه آسیای میانه وجود دارد و لازم است تا وزارت امور خارجه با توجه ویژه نسبت به کشورهای این منطقه، گسترش هرچه بیشتر روابط اقتصادی با این کشورها را در دستور کار قرار دهد.

نظر شما