شناسهٔ خبر: 182859 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

نماینده مردم ورامین: مجلس دولت را در تحقق شعار سال یاری می‌کند

نوش آبادی نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی با تصویب قوانین درست و صحیح، دولت را برای تحقق شعار سال اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب یاری می‌کند.

به گزارش «نماینده»، حسین نوش‌آبادی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب سال جدید را با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کرده و از مسئولان کشور خواستند تا با اتخاذ تدابیر مناسبت، ضمن حمایت بیشتر از تولید و بستر سازی مناسب برای نقش آفرینی و مشارکت مردم، به حل مشکلات اقتصادی، کمک کنند.

وی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم که از سوی رهبر معظم انقلاب، به عنوان قوی ترین و انقلابی ترین مجلس بعداز انقلاب لقب گرفت، با رویکردی اقتصادی و فرهنگی و تصویب قوانین راهبردی در حوزه تقنین، گام‌های موثری در راستای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم برداشت تا دست دولت در اجرای اقدامات اساسی برای تامین حقوق مردم، بازتر و زمینه رشد و شکوفایی کشور، بیشتر فراهم شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی افزود: تصویب قوانینی همچون تسهیل صدور مجوزهای کسب وکار و رفع موانع تولید، حمایت از موسسات و شرکت های دانش بنیان، قانون جهش تولید مسکن، قانون اقدام راهبردی در مقابله با تحریم های اقتصادی، افزایش حقوق بازنشستگان کشوری، لشگری و تامین اجتماعی، وضع حقوق برای سربازان مجرد و متاهل، افرایش سقف معافیت مالیاتی کارگران و کارکنان دولت ، سامان دهی کارکنان شرکتی دستگاه های اجرایی و تبدیل وضعیت آنان، قانون رتبه بندی معلمان و قانون واردات خودروهای خارجی از جمله تصمیمات قوه مقننه برای ایجاد شرایط مناسب در حوزه اقتصادی و معیشتی کشور، محسوب می شود.

وی تصریح کرد: قطعا با اجرای مطلوب این قوانین و تشکیل مجلسی قوی‌تر و کارآمدتر با حضور نمایندگانی توانمند و آشنا به مشکلات و مطالبات واقعی ملت و منتخبینی در تراز قوه مقننه در دوره دوازدهم و تعامل قوای سه گانه کشور، شاهد کاهش آلام و گرفتاری‌های مردم و ادامه مسیر رشد و بالندگی و تحقق تمدن نوین اسلامی ایرانی، در گام دوم انقلاب اسلامی باشیم.

نوش آبادی تأکید کرد: امسال نیز نمایندگان مردم در کنار دولت تلاش می‌کند که اهداف شعار سال که نقشه راه برون‌رفت از مشکلات کشور است، محقق شود.

شهرستان های ورامین قرچک و پیشوا در جنوب شرق استان تهران دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند که این دوره کار انتخاب نماینده این حوزه به دور دوم کشیده شد.

نظر شما