شناسهٔ خبر: 182849 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

ابلاغ احکام بودجه سال ۱۴۰۳ به دولت/ از بودجه دو دوازدهم پرهیز شد

حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: امروز احکام بودجه سال ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت می‌تواند بدون مشکل این احکام را عملیاتی کند.

به گزارش «نماینده»، حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه احکام بودجه سال ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد، گفت: این احکام امروز در اختیار دولت قرار گرفت و دولت می‌تواند براساس احکام بودجه ۱۴۰۳ از تاریخ اول فروردین ۱۴۰۳ عمل کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جریان بررسی این بودجه دولت و مجلس بیشترین تفاهم را داشتند، ادامه داد: جداول بودجه ۱۴۰۳ از سوی دولت به مجلس ارائه می‌شود و مجلس نیز جداول را بررسی و در کوتاه ترین زمان در اختیار دولت قرار می‌دهد، تمام تلاش ما بر این بود که بودجه بتواند به موقع به دست دولت برسد و دولت بتواند براساس احکام جدید عمل کند.

وی با اشاره به اینکه ان شاءلله جداول به موقع در اختیار دولت قرار می‌گیرد، اضافه کرد: در مواردی که دولت در اجرای بخش‌هایی از بودجه دچار ابهام باشد و به جداول نیاز داشته باشد، می‌تواند براساس بودجه سال ۱۴۰۲ عمل کند تا جدول در اختیار دولت قرار گیرد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: همه توان ما این بود که بودجه ۱۴۰۳ به موقع در اختیار دولت قرار گیرد و از بودجه دو دوازدهم پرهیز کنیم که این کار انجام گرفت و امروز احکام در اختیار دولت است و دولت می‌تواند بدون مشکل این احکام را عملیاتی کند.

نظر شما