شناسهٔ خبر: 182844 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

لزوم ارائه گزارش شهرداری از ساماندهی معتادان متجاهر در پایتخت

سوده نجفی عضو شورای شهر تهران بر لزوم ارائه گزارش از ساماندهی معتادان متجاهر در پایتخت تأکید کرد.

به گزارش «نماینده»، سوده نجفی در دویست و بیست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه یکی از نکات مدنظر شورا ساماندهی معتادان متجاهر بود، گفت: به نظر می‌رسد این موضوع از اولویت شهرداری خارج شده و کماکان شاهد حضور معتادان متجاهر در سطح شهر هستیم و شهروندان نسبت به این موضوع گلایه و انتقاد دارند.

وی افزود: ما خواستار ارائه گزارشی از سوی معاونت مربوطه در رابطه با ساماندهی معتادان متجاهر شدیم اما توجهی به این موضوع نشد؛ لذا از شهردار تهران به عنوان دستیار رئیس جمهور در ساماندهی آسیب‌های اجتماعی درخواست می‌کنیم که گزارشی از ساماندهی معتادان متجاهر ارائه دهد.

تأکید بر همدلی برای حل مشکلات شهر/ سال ۱۴۰۳ سال خوبی برای شهر تهران خواهد بود

به گزارش ایسنا، محمد آخوندی در دویست‌وبیست‌وسومین جلسه علنی شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود گفت: بنده از همه پرسنل شریف و زحمتکش شهرداری تهران که در سال ۱۴۰۲ تلاش کردند برای آن که هم شهر تهران درست اداره شود و هم اقدامات تحولی را در شهر رقم بزنند، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: اداره شهر تهران کار پیچیده ای است وقتی تمامی اقدامات بر روال انجام می شود متوجه حساسیت ها نیستیم. اما هنگامی که مثلا قطار مترو برای یک دقیقه دچار نقص می‌شود و مسافرگیری با مشکل روبه‌رو می‌شود، متوجه اهمیت موضوع می‌شویم و یا هنگامی که در پاکیزگی شهر و رفت و روب آن دچار مشکل شدیم این حساسیت‌ها را درک خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران افزود: بنابراین وظیفه خود می‌دانم که از همه عوامل انسانی از پاکبانان شریف که زحمت می‌کشند و زحمتشان ممکن است دیده نشود تا سایر کارگران و کارمندان و مدیران شهرداری قدردانی کنم.

آخوندی تأکید کرد: معتقد هستیم شورای شهر و شهرداری از هم جدا نیستند و در کنار هم قرار دارند، بنابراین از هرکس که در این مسیر خالصانه خدمت می کند تشکر می‌کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر افزود: امیدوارم در سال ۱۴۰۳ شاهد همراهی‌ها و همدلی‌ها در تمام بخش‌های مدیریت شهری باشیم، سال ۱۴۰۳ سال خوبی برای شهر تهران خواهد بود و نباید نگران طعنه و کنایه ها باشیم، کسانی که در مدیریت ۴ ساله خود نتوانستند اقدام تحولی در شهر رقم زنند؛ امروز در رسانه ها هر اقدام مثبتی در شهرداری را تخریب می کنند. دقیقاً در همان روزی که اقدام مهمی در شهر رخ می دهد؛ مسائل کوچکی را در رسانه هایشان مطرح می کنند و تلاش دارند کام مردم را تلخ کنند.

وی تاکید کرد: باید مواظب باشیم ما در این مسیر آنان را همراهی نکنیم؛ چراکه فرصت برای خدمت محدود است.

نظر شما