شناسهٔ خبر: 182841 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

خروجی مجلس دوازدهم پس از چهار سال به نفع مردم و کشور باشد

رسولی امیر ابراهیم رسولی:آنچه به نظر حقیر مهم است نگاه منطقی و دقیق به صحنه مجلس در دوره دوازدهم است و اینکه خروجی آن پس از ۴ سال به نفع مردم و کشور باشد.

به گزارش «نماینده»، امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت : بسم الله النور صبر کردم اندکی از انتخابات مجلس بگذرد و بعد نکاتی را برای دوستانم بگویم . نخست از رفقایی که در صحنه انتخابات فعال بودند ممنونم به خصوص دوستان عزیزم در ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که چیزی جز نظام و کشور برایشان اهمیت ندارد. همچنین از کسانی که به حقیر رای دادند،اما قسمت نبود تا نماینده شان باشند سپاسگزارم. من با شناخت از مجلس و حدود ۱۸ سال سابقه فعالیت پارلمانی و دکتری علوم سیاسی و با تصور اینکه میتوانم مفید باشم وارد صحنه شدم و به تقدیر الهی راضیم و دعاگوی همه برادران و خواهران عزیزی که به مجلس راه یافتند خواهم بود تا برای مردم و کشور کارکرده و همگی تمنایی جز عاقبت بخیری نداشته و امیدوار به آن هستیم.

انتخابات ۱۴۰۲ مانند دیگر صحنه های سیاسی کشور آزمونی بود که هر کس در آن سرنوشتی داشت از فداکارانی چون دهنوی و جلیل محبی و عمویی و.... که برای وحدت در آن نمره قبولی گرفتند و شایستگانی که راه نیافتند تا طلحه و زبیرها که خوارج شدند و برای نفع شخصی کارها کردند که به وقتش در عملکردشان سخنها گفته خواهد شد. انتخابات صحنه برد و باخت است مجلس یازدهم ، ائتلاف ۳۰ برهیچ در حالی پیروز شد که نفر آخر لیست ۶۲۰ هزار رای داشت و نفراول یک میلیون و ۲۰۰ هزار رای همچنین در شورای شهر تهران نیز پیروزی ۲۱ بر هیچ ائتلاف نشان از عملکرد این تشکیلات بود طبیعی ست که ائتلاف یا هر مجموعه دیگری تا آخر عمر پیروز کامل میدان نیست و امروز اگر لیست ائتلاف مانند گذشته آنهم صرفا در تهران پیروز کامل نبوده نشان از صحنه پر هیجان رقابت است و البته همگی باید نقاط ضعف راهم بپذیریم و برای رفع آن تلاش کنیم طبعا کسانی که تصور میکنند پیروزی کامل مادام العمر ست اشتباه کرده و سیاست را نمیشناسند.

آنچه به نظر حقیر مهم است نگاه منطقی و دقیق به صحنه مجلس در دوره دوازدهم است و اینکه خروجی آن پس از ۴ سال به نفع مردم و کشور باشد. پرهیز از تخریب سرمایه های کشور رعایت اخلاق سیاسی و حرمت افراد باید در جریان نیروهای انقلاب به عنوان اصول رقابت قبل وبعد انتخابات رعایت شود مسئله امروز کشور ابتدا معیشت مردم و کمک به دولت برای حل مشکلات است پرهیز از سلایق شخصی و عبور از افکار پوسیده وسطحی و جوگیری سیاسی میتواند در این مهم موثر باشد.

به شخصه تلاش کردم هم به عنوان کاندیدا وهم عضو و سخنگوی شورا ی ائتلاف موارد فوق را رعایت کنم گرچه نقد به خویش راهم لازم می دانم...

در پایان از رفقای رسانه ای خودم که در طول مدت انتخابات اینجانب را به عنوان سخنگو یاری کردند ممنونم و از همه کسانی که از حقیر به واسطه فعالیت سیاسی ناراحتی دارند حلالیت میطلبم.

نظر شما