شناسهٔ خبر: 182817 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

جداول بودجه در ابتدای سال بعد بررسی خواهد شد/ دولت امکان استفاده از منابع و مصارف بودجه را دارد

پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: براساس اصلاحیه بودجه دولت این امکان را پیدا می کند تا در ابتدی سال آینده منابع و مصارف خود را در چارچوب مصوب قانون انجام دهد.

به گزارش «نماینده»، محمدرضا پور ابراهیمی با اشاره به اصلاحیه لایحه بودجه سال 1403 گفت: امسال برای نخستین بار بررسی لایحه بودجه سالیانه به صورت دو مرحله ای مد نظر قرار گرفت.

نماینده مردم «کرمان و راور» در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بودجه سالیانه با تاخیر به مجلس شورای اسلامی ارائه شد و مقرر بود در تاریخ پیش بینی شده نهایی شود و کلیه اسناد و مدارک پیوست های لایحه بودجه به اتمام برسد.

وی تاکید کرد: اما متاسفانه این کار اتفاق نیافتاده و هنوز از سوی شورای نگهبان و هئیت عالی مجمع تشخیص مصلحت نظام این مسئله نهایی نشده است؛ از این رو به دلیل اینکه دولت در راستای اجرای بودجه سال آینده با مشکل مواجه نشود و بتواند در ابتدای سال هم منابع و هم مخارج خود را دریافت کند، اصلاحیه بودجه در صحن در مجلس به تصویب رسید.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: براساس این اصلاحیه و براساس چارچوبه ای که ما به واسطه ای ان کلیات بودجه را در صحن مجلس به تصویب رساندیم، دولت این امکان را پیدا می کند تا در ابتدی سال آینده منابع و مصارف خود را در چارچوب مصوب قانون انجام دهد.

پور ابراهیمی تصریح کرد: همچنین مقرر شد که جداول مربوط به بودجه سال 1403 در ابتدای سال بعد در صحن بررسی شود تا از منظر قانونی دولت دچار مشکل نشود./

نظر شما