شناسهٔ خبر: 182798 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

حمایت از تولید شرکت های دانش بنیان باعث دور زدن تحریم ها خواهد شد

بدری نماینده مردم «اردبیل، نیر ، نمین و سرعین» در مجلس گفت: ما به هر میزان بتوانیم از شرکت های دانش بنیان حمایت کنیم – حمایت تسهیلاتی و مقرراتی – این موضوع به نفع کشور تمام خواهد شد، به ویژه در شرایط تحریمی که ما با آن مواجه هستیم حتما باید از شرکت های دانش بنیان بیش از گذشته حمایت کنیم.

به گزارش «نماینده»، صدیف بدری با اشاره به حمایت از شرکت های دانش بنیان و اقدامات معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور در این بخش، گفت: ما هرچقدر از علم روز و نخبگان کشور حمایت کنیم ،حتما به نتایج خوبی دست پیدا خواهیم کرد.

نماینده مردم «اردبیل، نیر ، نمین و سرعین» در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استفاده از علم روز در صنعت، تبدیل به محصول نهایی می شود، افزود: شرکت های دانش بنیان می توانند پیشتاز این بخش باشند. لذا ما به هر میزان بتوانیم از شرکت های دانش بنیان حمایت تسهیلاتی و مقرراتی داشته باشیم این موضوع به نفع کشور تمام خواهد شد، به ویژه در شرایط تحریمی که ما با آن مواجه هستیم حتما باید از شرکت های دانش بنیان بیش از گذشته حمایت کنیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان در کشور بیان کرد: این قانون، قانون حمایتی خوبی است و این قانون دست دولت را به میزان زیادی باز گذاشته تا از شرکت های دانش بنیان و تولیدات انها جهت صنعتی سازی و تجاری سازی حمایت کند.

این نماینده مجلس با اشاره به اقدامات موثر معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور در زمینه تغییر قوانین حمایتی از این شرکت ها تاکید کرد: معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور فعالیت زیادی در زمینه حمایت از شرکت های دانش بنیان دارد و مجلس هم در صورت نیاز کمک رسان این بخش ها خواهد بود./

نظر شما